طرح‌های بهداشت و درمان و آموزش‌وپرورش در استان سمنان برای سال جدید در دستور کار قرار دارد

استاندار سمنان گفت:تلفیق بهداشت و آموزش‌وپرورش نقش مؤثری در ایجاد و حفظ امنیت جامعه ایفا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب الدین چاووشی استاندار سمنان با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان بسیار گسترده است و باید به این مقوله علاوه بر حوزه سلامت افراد به امنیت آن نیز توجه کرد گفت : کوچک‌ترین نابسامانی در عرصه سلامت آسیب جدی به امنیت مردم وارد می‌کند  و کاهش هزینه‌های جاری دولت و درعین‌حال افزایش ارائه خدمات در اولویت نخست دولت قرار دارد.

وی در ادامه افزود : طرح تحول سلامت نقش مؤثری در افزایش ارائه خدمات و ارتقای سطح کیفی خدمات در حوزه بهداشت درمان ایفا کرد و بسیاری از مشکلات کشور محصول سیاست‌های غلطی است که از گذشته‌های دورتر پیاده‌سازی شده است.ظرفیت خیران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان در دستور کار مدیران و مسئولان وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد.

چاووشی تصریح کرد : طرح‌های بهداشت و درمان و آموزش‌وپرورش در استان سمنان برای سال جدید در دستور کار قرار دارد و تلفیق بهداشت و آموزش‌وپرورش نقش مؤثری در ایجاد و حفظ امنیت جامعه ایفا می‌کند. دولت حجم وسیعی از حاکمیت است و مدیریت مشکلات کشور یکی از مهم‌ترین وظایف دولت است و این امر می‌تواند رضایت مردم را جلب کند.

انتهای پیام / گ

دولت به دنبال کاهش هزینه‌های جاری و افزایش ارائه خدمات درمانی باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.