پل تقاطع دهبکری یکی از نقاط حادثه خیز استان کرمان شده که بعد از گذشت ۱۳ سال هیچ اقدامی برای تکمیل آن نشده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ نجفی فرمانده پلیس راه استان کرمان گفت: تقاطع پل دهبکری بم یکی از نقاط حادثه خیز بم و استان کرمان است به دلیل شرایط خاص و ضرورت دارد این نقطه حادثه خیز اصلاح  و یا باید ایمن سازی شود .

وی تصریح کرد :به صورت موقت راهداری اقدامات اشکار سازی و ایمن سازی این نقطه را داشته باشند تا رانندگانی که در این مسیر حرکت می کنند دچار حادثه نشوند.

فرمانده پلیس راه استان کرمان گفت: در استان کرمان ۱۱۵ نقطه حادثه خیز  و شناسای شده است و باید به مرور این نقاط اصلاح شوند.

پل دهبکری بعد از گذشت ۱۳ سال نیمه تمام است

افشاری پور دهیار دهبکری گفت: این پل بعد از 13سال هنوز تکمیل نشده است  ومتا سفانه تا کنون تعداد زیادی در این نقطه حادثه خیز جان خود را از دست داده اند .

پل دهبکری بعد از گذشت ۱۳ سال نیمه تمام است

 مهدی افشاری رییس شورای دهبکری هم گفت:در این نقطه هفته‌ای ۴ تا ۵ مورد تصادف ثبت می شود و تردد از این مسیر خیلی مشکل است این پل بعد از گذشت ۱۳ سال نیمه تمام رها شده و از مسئولان تقاضا دارم نگاهی به این پل نیمه تمام داشته باشند.

پل دهبکری بعد از گذشت ۱۳ سال نیمه تمام است

 مهرداد فیروزان معاون راهداری اداره کل راهداری ، حمل و نقل استان کرمان گفت: پل تقاطع دهبکری در واقع یکی از نقاط حادثه خیز استان کرمان است پلی است که به صورت نا تمام باقی مانده  و باعث ایجاد یک نقطه حادثه خیز شده است.

پل دهبکری بعد از گذشت ۱۳ سال نیمه تمام است

وی افزود:با پیگیری‌های انجام شده تامین اعتبار به مبلغ ۴ میلیارد تومان برای تکمیل این پل اختصاص یافته است و مناقصه آن در پایان سال ۹۶ انجام شد متا سفانه پیمانکاری در مناقصه شرکت نکرد و مجددا با قیمت سال ۹۷ برآورد مناقصه اقدام شده است امیدواریم در یک ماه آینده پیمانکار  معلوم و پل تا پایان امسال پل تکمیل شود.

انتهای پیام/ی

مناقصه پل نیمه تمام دهبکری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.