مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور؛

اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشورگفت: ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای خرید کالای ایرانی و تامین مسکن اجتماعی کارگران اختصاص یافت.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای خرید کالای ایرانی و تامین مسکن اجتماعی کارگران اختصاص یافت.

نوربخش با بیان این مطلب از افزایش نوزده و نیم درصدی حقوق و دستمزد مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: این افزایش حقوق کارگران از همین ماه پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به تکلیف برنامه ششم توسعه برای اجرای طرح همسان سازی حقوق و دستمزد مستمری بگیران و بازنشستگان گفت: تلاش خواهیم کرد این طرح تا پایان امسال اجرایی شود.

نوربخش با تبریک روز جهانی کارگر از کارگران به عنوان محور اصلی پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: امروز نیز کارگران با وجود مشکلات فراوان به عنوان موتور محرکه بخش تولید در صف اول عرصه کار و تلاش کشور قرار دارند.

وی از افزایش ۲۷ درصدی بودجه این سازمان در سالجاری خبر داد و گفت: امسال بودجه اختصاصی این سازمان به یکصد هزار میلیارد تومان رسیده است و تلاش خواهد شد خدمات خود را به قشر زحمتکش و پرتلاش جامعه به بهترین وجه ارائه کنیم.

انتهای پیام/ی

بودجه اختصاصی امسال سازمان تامین اجتماعی افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار