اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی شهربابک در ماه رمضان

رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک گفت : در ماه مبارک رمضان، کلیه مراکز نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی به طور مستمر بازرسی می شوند.

اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی شهربابک در ماه رمضانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک گفت : با توجه به وظیفه دامپزشکی در نظارت بر مراکز مرتبط با فرآورده های خام دامی در ماه مبارک رمضان ، کلیه مراکز نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی از قبیل: قصابی ها ، مرغ فروشی ها ، خودروهای ویژه حمل این فرآورده‌ها، کشتارگاه‌ دام ، سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی،‌ کارگاه‌های فرآوری و بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی، رستوران ها در اقصی نقاط سطح شهرستان تحت کنترل و نظارت ویژه قرار گرفته و بطور مستمر بازرسی می‌شوند.

وی از شهروندان خواست ضمن توجه به توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی در هنگام تهیه انواع فرآورده‌های خام دامی تازه و منجمد، فرآورده خام دامی مورد نیاز خود را به مقدار نیاز و از مراکز عرضه مجاز و مورد اطمینان تهیه نمایند.

اسدی افزود : در راستای ارائه خدمات بهداشتی بهینه به شهروندان ، فرآورده‌های خام دامی به صورت تازه و منجمد در فروشگاه‌ها و مراکز عرضه سطح شهر در ماه مبارک رمضان عرضه خواهد شد.

وی همچنین به همشهریان توصیه کرد: برای جلوگیری از احتمال سوء استفاده برخی از افراد فرصت طلب، به ویژه افراد دوره‌ گرد و دست فروش جهت عرضه فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی و ارزان قیمت در مراکز غیر مجاز از قبیل : عرضه گوشت قرمز بدون مهر دامپزشکی، عرضه گوشت از پیش چرخ شده، عرضه مرغ قطعه‌بندی شده فاقد هویت، حمل و نقل و عرضه انواع گوشت سفید و قرمز با خودروهای فاقد سردخانه و عرضه فرآورده‌های بسته‌بندی شده غیرمجاز بدون تاریخ تولید، انقضا و کد دامپزشکی نکات فوق را مد نظر قرار دهند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک تأکید کرد : شایسته است کلیه شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به ویژه موارد تخلف مذکور ، مراتب را با شماره ‌تلفن‌ 34112034 اطلاع داده تا برخورد قانونی و لازم صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/س

 

تشدید نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی شهربابک در ماه رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار