آمار یونیسف از شمار کودکان زخمی در غزه

صندوق حمایت از کودکان ملل متحد اعلام کرد از آغاز تظاهرات روز بازگشت تا روز نکبت بیش از ۱۰۰۰ کودک در غزه زخمی شده‌اند.

آمار یونیسف از شمار کودکان زخمی در غزهبه گزارش به گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ینی شفق، طبق اعلام صندوق حمایت از کودکان ملل متحد (یونیسف)‌ شمار کودکان زخمی در غزه پس از حمله اخیر رژیم کودک کش اسرائیل به بیش از 1000 تن رسیده است.

 از 30 مارس سال جاری میلادی (آغاز تظاهرات بزرگ روز بازگشت) تا روز نکبت، بیش از 1000 کودک در نوار غزه بوسیله نیروهای رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

یونیسف همچنین در بیانیه ای اعلام کرد: حملات وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه (همزمان با بازگشایی سفارت آمریکا در قدس در روز نکبت) در کنار نظام بهداشتی ضعیف در این منطقه و نبود تجهیزات پزشکی، به افزایش ناگهانی شمار کودکان زخمی در غزه طی دو روز گذشته دامن زده است.

در حمله وحشیانه اخیر صهیونیست ها به غزه 2 کودک نیز  به شهادت رسیدند.

صندوق کودکان ملل متحد همچنین از ارسال دو کامیون دارو شامل انواع آنتی بیوتیک، محلولهای شست و شو دهنده، سرنگ به غزه خبر داد.

بر اساس گزارش این سازمان، شدیدترین نوع جراحات وارده به کودکان غزه ، در این بازه زمانی قطع عضو است که رویه زندگی  آنها را تا پایان عمر تحت تاثیر قرار می دهد.

روز دوشنبه همزمان با افتتاح سفارت جدید آمریکا در قدس اشغالی، تظاهرات گسترده ای در نوار غزه برگزار شد. نظامیان صهیونیست با سرکوب این تظاهرات، بیش از 60 فلسطینی را شهید و بیش از 2700 نفر را مجروح کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدایا این اسرائیل را هرچه زودتر نابودکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
یه امار هم از گرونیای خودمون بدبد یه کیسه برنج شده صد هزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
گرونی کمر مردم را شکونده
Iran (Islamic Republic of)
اسرافیل
۲۲:۵۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
امام حسین (ع) می فرمایند؛ پایبندی بر پیمان ، جوانمردی است.از بنگاه های شرپراکنی استکبار، نبایستی بعید دانست که با ناجوانمردانی همچون ترامپ! هم آوا و هم پیمان نباشند و شر و نفاق ، تبلیغ نکنند!اللهم اشغل الظالمین بالظالمین! خدایا همه ی مستکبران ، حیله گران و مکاران عالم را گرفتار مکر و حیله ی خودشان ساز و شر این افراد خبیث و شریر را به جامعه ی از خدا غافل و منتظر بلا نازل آنان به گونه ای که مستحق آنند برسان! آمین یا رب العالمین
قصد ایالات متحده ! خلع سلاح کامل ایران است و بعد حمله به آن ، با دادن کمترین تلفات ممکن!بنا به یک نگاه و اعتقاد غیر فقهی و خارج از اصول انسانی کامل اسلام! بلکه با نگاه خبیثانه ی غربیان، عرض می کنم که اگر قصد حمله به ایران را بنمایند! حتی اگر شده در جواب حمله ی اتمی احتمالی این از خدا بی خبران! ایران بایستی آمادگی دفاع هسته ای داشته باشد!
من به عنوان یک معلم ساده ، عرض می کنم،لزوم پاسخ به حمله ی هسته ای احتمالی اسرائیل، حمله ای شدبدتر از آن بایستی به اسرائیل باشد که نابود کننده ی دائمی آن باشد! ، چرا که تا بحال ، ما از ماحصل دشمنی اسرایئل با ایران ، زخم های فراوان خورده و مشکلات زیادی تحمل کرده ایم! از قدیم گفته اند ! مرگ یک بار ! شیون یکبار! ترامپ کیه! خدا خودش کارها را جور کنه! ....حتی اگه در پاسخ به حمله ی احتمالی ترامپ بمب اتم برای نابودی اسرائیل خریداری شود ، از بین بردن این کودک نامشروع غرب! یعنی اسرائیل !به نوعی تولد دوباره ی انصاف، عدالت و آزادگی واقعی انسانیت خواهد شد.
هر چند که ما چنین اتفاقی را ذاتا دوست نداریم!و ناخوش می داریم لاکن ظاهرا آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد چنین فضا و عملی بوده و دنبال شر ! می باشند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۰۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا به اسرائیل وآمریکا و دشمنان اسلام خیر نده الهی آمین .مرگ بر آمریکا و انگلیس و فرانسه و اسرائیل و غیره منظورم دشمنان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
واحدی
۲۱:۰۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
چه بگم مرک برحقوق بشر آمریکایی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام .بنده ۳۱ ساله هستم ،فارغ التحصیل فوق لیسانس ریاضی محض_آنالیز از تبریز می باشم،اما #بیکار و# مجرد می باشم .به هر اداره و کارخانجات مراجعه می کنم کسی پاسخگو نیست(#فقر و# گرسنگی در خونه ی ما داد میزنه دیگر زندگی برام سخت تر شده چه طور در همچین زندگی روزه بگیریم.خدایا به خودت قسم میدم حافظ و نگهبان زندگی ما باش....) .لطفا مسئولان چاره ای بیندیشند.باتشکر(علی نامی از تبریز)
آخرین اخبار