برگزاری ۵۲ جشن گلریزان در استان فارس

معاون ستاد دیه فارس از برگزاری ۵۲ جشن گلریزان در استان همزمان با ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری ۵۲ جشن گلریزان در استان فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد خسروانی معاون ستاد دیه استان فارس با بیان اینکه امسال نیز در ماه مبارک رمضان جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان برگزار می‌شود، گفت: در این ماه مبارک ۵۲ جشن گلریزان در شهرستان‌های مختلف فارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه که نخستین جشن گلریزان در روز سوم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، افزود: در حال حاضر هزار و ۲۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان فارس هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی، چک‌های بلامحل غیرکلاهبرداری و حوادث در زندان به سر می‌برند و جشن گلریزان برای آزادی این افراد برگزار می‌شود.

خسروانی اظهار کرد: پارسال ۳۲ جشن گلریزان همزمان با ماه مبارک رمضان در استان فارس برگزار شد و امسال تعداد جشن‌های گلریزان در این استان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه پارسال خیران استان فارس در جشن‌های گلریزان ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک کردند، گفت: سال گذشته در مجموع ۷۵۰ زندانی غیرعمد با ۲۹ میلیارد تومان اعتبار آزاد شدند که استان فارس در این زمینه مقام نخست را در سطح کشور کسب کرد.

معاون ستاد دیه استان فارس تصریح کرد: این اعتبار ۲۹ میلیارد تومانی از محل کمک خیران در جشن گلریزان، منابع ستاد دیه کشور و صندوق تامین خسارت‌های بدنی تامین شد.
انتهای پیام/ر

جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد

برچسب ها: رمضان 97 ، ستاد دیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار