توطئه اعراب مزدور حذف تفکر اسلامی در بیت المقدس است

اعراب مزدور وابسته با همکاری ترامپ جنایتکار در صدد حذف تفکر اسلامی در بیت المقدس هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  آیت الله نورالله طبرسی امام جمعه ساری در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز مازندران با اشاره به انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به بیت المقدس، گفت: اعراب مزدور وابسته با همکاری ترامپ جنایتکار در صدد حذف تفکر اسلامی در بیت المقدس هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل هیچگاه دوستدار نظام اسلامی نیستند، افزود: ملت ایران همواره تابع محض، ولی فقیه بوده و دستخوش توطئه‌های استکباری نمی‌شود.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخلی باید با وضع قوانین توسط نمایندگان مجلس در کشور محقق شود، گفت: بسیاری از موانع بیمه‌ای و گمرکی سبب می‌شود تا حمایت از کالای ایرانی در جامعه به مفهوم واقعی نمود عینی پیدا نکند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه اصلاح ادارات از اساسی‌ترین برنامه همه دولت‌ها بوده که هنوز به مفهوم واقعی اجرایی نشده است، افزود: سازمان اداری کشور در پاسخگوی به ارباب رجوع باید سازماندهی و ساماندهی شود.

وی گفت: خسارات ناشی از یخ زدگی به باغداران مازندرانی از سال قبل هنوز پرداخت نشده و از سویی واردات بی رویه سبب اجبار به کشاورز به فروش ارزان محصولاتش شده است.

وی با اشاره به اینکه باید حقوق حقه مازندرانی‌ها از دستگاه‌های دولتی کشور اخذ شود، افزود: مازندران صرفا متعلق به این استان نبوده و بسیاری از فصول سال مورد استفاده مردم آحاد کشور قرار گرفته است.

پیروزی ملت ایران با اتکا به امنیت و انسجام داخلی /متنفی شدن انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی

علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه ساری با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: ملت ایران با پیش آهنگی، پیشرویی و هدایت مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان منطقه و آمریکا ملت ایران سرافراز بیرون خواهند آمد.

وی افزود: با اتکا به امنیت داخلی و انسجام داخلی ملت ایران پیروز و متحد خواهند بود و مردم به اندیشه‌های فکری رهبری نظام پاسخ مثبتی خواهند داد.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه مردم همواره در دوران پس از انقلاب در بزنگاه‌های حساس در دفاع از ارزش‌های نظام بوده و هستند گفت: جای بسی نگرانی است که مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند متاسفانه برخی مواقع بر علیه مردم بوده و مشکلات مردمی را برطرف نمی‌کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم در برابر سواستفاده‌های سیاسی، مالی و اقتصادی مسئولان باید بایستند، افزود: مردم باید به دنبال این باشند که شان خدمت را در مسئولان ارتقا دهند و از مدیران سالم، مردمی، انقلابی و مومن و متقی حمایت کنند.

وی با بیان اینکه اصل و اساس کار مسئولان باید توجه به مردم باشد و در جهت استحکام مبانی نظام اسلامی باید پیشرو باشند، تصریح کرد: باید نسبت به تقویت تولیدات داخلی حمایت‌های ویژه‌ای صورت گیرد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه با خروج ارز زمینه ایجاد شغل را برای کشور‌های خارجی فراهم و توان داخلی کشور کم می‌شود، گفت: امیدواریم مردم بتواند نسبت به تقویت تولیدات داخلی اهتمام کنند.

یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه مازندران کلانشهر بوده و باید به فراخور توسعه مناطق باید توسعه و رشد متوازن داشته باشد، افزود: رشد استان مازندران در گرو رشد مرکز استان و شهر ساری بوده و خدماتی که شهر ساری به دیگر شهروندان استان می‌دهد بیش از جمعیت شهر ساری است.

وی با اشاره به عمر مدیریتی شش ماهه مدیریت ارشد استان در مازندران، افزود: استاندار مازندران باید با همکاری مدیران مازندران برای مردم جامعه و استان استفاده بهینه کند.

یوسف نژاد با بیان اینکه هنوز بسیاری از مسئولان ضعیف بوده و به مردم بی اعتنایی می‌کنند و این افراد باید جابجا شوند و نگرانی‌های مردم از بین برود، گفت: بخش اصلی معضل کم آبی مازندران به دلیل وجود مدیران ضعیف و ناکارآمد است.

وی با اشاره به اینکه انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی از دستور کار دولت خارج شده است، افزود: با استدلالات منطقی توانستیم این اقدام نامیمون را از طرح دولت و مجلس خارج کردیم.

در پایان خطبه‌های نماز جمعه ساری، نمازگزاران ساروی با سردادن شعار‌هایی اقدام ترامپ احمق و اسرائیل غاصب در انتقال سفارت آمریکا از اسرائیل به بیت المقدس را محکوم کردند.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: برجام ، مجلس خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار