اعزام پلیرهای ورزش الکترونیک کرمان به رقابت های کشوری

پلیرهای تیم ورزش های الکترونیک استان کرمان به منظور حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی، عازم رقابت های انتخابی تیم ملی در تهران می شوند.

اعزام پلیرهای ورزش الکترونیک کرمان به رقابت های کشوریرضا سلاجقه، مسئول کمیته ورزش های الکترونیک استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی ایران در رشته  PES بر روی کنسول PS4 به منظور اعزام به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی، زیر نظر انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک کشور 10 و 11 خرداد جاری به میزبانی تهران برگزار می شود.

وی افزود: استان ها را براساس میزان فعالیت به دو گروه یک و دو تقسیم کرده اند که استان کرمان با توجه به سابقه خوبی که در کشور دارد و یکی از فعال ترین استان هاست در گروه یک قرار گرفته است.

سلاجقه با اشاره به اینکه 14 استان از گروه یک توانستند سهمیه بگیرند، تصریح کرد: هفت استان تهران، خراسان، قم، یزد، کرمان، خوزستان و اصفهان بیشترین سهمیه را در بین استان ها داشتند.

سلاجقه با اعلام اینکه استان کرمان 5 سهمیه در مسابقات انتخابی دارد، یادآور شد: این 5 نفر از طریق مسابقات انتخابی استان که روز جمعه 4 خرداد جاری بین 50 نفر برتر استان (که از طریق باشگاه های آدرنالین، سپنتا، مکعب و میخکوب ثبت نام کرده اند) در مجموعه اُلمپیک برگزار می شود، مشخص می شوند.

وی افزود: برگزیدگان این رقابت ها، چهارشنبه 9 خرداد جاری به مسابقات انتخابی تیم ملی که به میزبانی تهران برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

مسابقات انتخابی تیم ملی ایران در رشته  PES بر روی کنسول PS4 ، زیر نظر انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک کشور 10 و 11 خرداد جاری به میزبانی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

تیم ورزش های الکترونیک استان کرمان عازم رقابت های انتخابی تیم ملی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار