جبهه دشمن اقتصاد ایران است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دشمن جنگ اقتصادی با کشور ایران دارد و جبهه دشمن اقتصاد است.

جبهه دشمن اقتصاد استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله نورالله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری گفت: دشمن جنگ اقتصادی با کشور ایران دارد و جبهه دشمن اقتصاد است و ما باید اقتصاد خود را درون‌زا کنیم و زیر چتر حمایت رهبری بدون چشمداشت از خارجی‌ها فعالیت کنیم.

وی افزود: کالا‌های ایرانی را هم با کیفیت هم با ظرفیت تولید کنیم و هم کارخانه‌ها به چرخه تولید برگردند، خاطر نشان کرد:

امام جمعه مرکز مازندران با تاکید بر اینکه باید روی پای خود بیاستیم و از ظرفیت داخلی خود استفاده کنیم، گفت: نباید به مردم دروغ بگویم و باید صادقانه رفتار کنیم و نباید به دلیل پست و مقامی گرفتیم به مردم شعار و وعده پوچ بدهیم.

وی افزود: برخی‌ها هنوز به دنبال مسائل و حرف‌های خارجی‌ها هستند و باید گفت: آن‌هایی که دم از آمریکا می‌زنند کارنامه ۴۰ ساله آمریکا و ایران را مشاهده کنند

آیت الله طبرسی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: آمریکا کشوری شکست خورده است و ملت ایران به احترام کشور خود ایستاده است، گفت: ملت ایران از این به بعد هم خواهد ایستاد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: رضاخان و محمدرضا خدمت بزرگی به انگلیس کرد و هر دو را بیرون کردند و ثروت ایران را به کام شرکت‌های آمریکایی ریختند.

 غربی ها با تفکر بسیجی ملت ایران مشکل دارند

 محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی  نیز در سخنرانی پیش از خطبه این هفته نماز جمعه ساری گفت: داستان ما با غرب ترامپ نیست بلکه سلطه جهانی است و آن‌ها با ایران کار ندارند بلکه با تفکر ایرانیان کار دارند، موشک، معیشت، سپاه و ارتش جز بهانه‌های آن‌ها است و آن‌ها با تفکر بسیجی ملت ایران مشکل دارند.

وی با بیان اینکه امریکایی‌ها ۵۰ پایگاه نظامی در منطقه دارند، افزود: جنایات عظیمی در منطقه ایجاد کردند و داعش از جنایات کوچک آنان بود و با تفکر بسیج در مقابل تمام تهدید‌ها جز منطقه امن دنیا هستیم و فرزندان قهرمان مسیر ولایت از مرز‌های کشور دفاع کردند.

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه نشان داد هر کشوری به آمریکایی‌ها دل بست عاقبت آنان به بدترین شکل ممکن مشخص خواهد شد.

دامادی با بیان اینکه امکانات کشاورزی مازندران بسیار قدیمی و حتی برای دهه ۲۰ هم نیست، افزود: هنوز در اصلاح الگوی کشت دچار مشکل هستیم.

وی گفت: به وزیر جهاد کشاورزی اعلام کردیم برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید و به کشاورزان ارائه کنید.

وی افزود: ظرفیت سد شهید رجایی در پایین‌ترین حد قرار گرفت و اگر نمی‌شود آب تامین کرد در صندوق حمایت بحث بیمه با جدیت باشد چرا که کشاورز امسال را از دست داد سال‌های دیگر را هم برای کشاورزی از دست می‌دهد.

دامادی افزود: به رئیس جمهور گفتیم آب سد شهید رجایی را به سمنان برای ویلانشینان ببرید که چه شود؟ آیا باید تمام امکانات باید به منطقه خود برده شود.

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت را که از ما گرفته شد و کشاورزی هم دچار مشکلات فراوانی است و وزارت جهاد کشاورزی باید برای کشاورزی مازندران تصمیمات جدی بگیرد.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: مجلس خبرگان ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.