کی روش: هیجان بازیکنان تا قبل از بازی با مراکش باید تخلیه شود/ نگران مصدومان تیمم هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمان این است که بازیکنان تیم خوب من هیجان خود را تخلیه کنند و برای بازی با مراکش آمادگی کامل داشته باشند.

کی روش: بازیکنانم باید تا بازی با مراکش هیجان خود را تخلیه کنند/ نسبت به ۲ بازیکن مصدوم تیمم دغدغه دارمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان  درحاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از بازی با مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: در این مدت خیلی تمرین کردیم اما آرزو داشتیم بیشتر بازی کنیم. اکنون زمان این است که بازیکنان تیم خوب  هیجان‌خود را تخلیه کرده و برای بازی با مراکش آمادگی کامل داشته باشند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در این اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

او درباره اینکه مراکش هم مانند ایران ساختار دفاعی خوبی دارد، اظهار داشت: باید بدانید مراکش تیم متفاوتی است.تیمی نیست که بگوییم به صورت انحصاری آفریقایی است چرا که بیشتر بازیکنانش یا در اروپا به دنیا آمده‌اند یا در این قاره بزرگ شده‌اند.

کی روش خاطرنشان کرد: آنها دانش و کیفیت بالای فوتبال آفریقا و اروپا را با هم دارند. از این موضوع به خوبی اطلاع دارم چرا که پرتغال هم چنین بازیکنانی دارد. احترام کاملی برای مراکش قائل هستیم چرا که تیم خوبی است. اطمینان دارم آنها هم برای ایران احترام زیادی قائل می شوند. یکی از نقاط قوت مراکش این است که بازیکنانش در طول یکی ۲ سال اخیر کنار هم بازی کرده اند و در تیم‌های بزرگ اروپایی حضور دارند. با این وجود تمام صحبت‌ها فقط در حد حرف است و تا زمانی که بازی شروع نشود نمی توان قضاوت کرد. هر ۲ تیم حرف خود را در زمین می زنند. فقط درباره یک مطلب می‌توانیم ضمانت دهیم و آن هم این است که برای رسیدن به هدفمان در زمین با تمام وجود می جنگیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اظهارات هروه رنار مبنی بر اینکه کی روش، مربی باهوشی است، گفت: او برای من همکار فوق‌العاده ای است. می‌دانید که در فوتبال، نتایج و عملکردتان فراتر و بلندتر از صحبت‌های شما به گوش می‌رسند. رنار همکار و مربی خوبی است و نتایج او این موضوع را منعکس می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

برتری شاگردان کی روش مقابل لیتوانی با تک گل انصاری‌فرد

دومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال در روسیه + گزارش تصویری

دژاگه: زندگی واقعی ما با آغاز جام جهانی شروع می‌شود/ بازی با لیتوانی آخرین فرصت آماده سازی ایران است

کی روش افزود: بدون شک در برخی دقایق بازی سعی داریم از دروازه مان حفاظت کنیم اما تلاش می‌کنیم که در فاز حمله و دفاعی به شکلی عمل کنیم که در نهایت به نتیجه برسیم. زیبایی جام جهانی به دلیل این است که چشم میلیون‌ها هوادار به تیم‌های ملی شان است. مراکش هم چنین وضعیتی دارد. این کشور نزدیک به ۸۰۰ هزار تا یک میلیون نفر در اسپانیا هوادار دارد و مانند ایران میلیون‌ها هوادار در داخل و خارج از کشور دارد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

او خاطرنشان کرد: مهمترین مطلب اینست که وقتی بازی به پایان می‌رسد هواداران هر ۲ تیم باید به عملکرد ایران و مراکش احترام بگذارند اما امیدوارم تیمی که بیشتر جشن می گیرد ایران باشد. کسب افتخار و ایجاد غرور برای ملت ایران وظیفه ما است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره بازیکنان مصدوم این تیم گفت: درباره یک تا ۲ بازیکن که مصدومیت جزئی دارند کار می کنیم و امیدواریم شرایط آنها خوب شود. نمی‌توانم دغدغه ام نسبت به بازیکنان مصدوم را تکذیب کنم اما در کل در حاضر همه چیز مثبت است.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار