دستگیری اشرار مسلح در کهنوج

فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند شرارت و دستگیری دو عضو مسلح آن خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر فرمانده انتظامی استان کرمان  گفت: در پی وقوع چند فقره تیراندازی منجر به سرقت در جنوب استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی صحنه‌های سرقت مشخص شد اعضای یک باند سرقت با استفاده از سلاح و معرفی خود به‌عنوان مامور اقدام به سرقت کرده‌اند که با توجه به خدشه‌دار شدن امنیت در منطقه، پلیس با عزمی راسخ دستگیری اعضای این باند را در اولویت ماموریت‌های خود قرار داد.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در این رابطه ماموران انتظامی شهرستان کهنوج با اشرافیت اطلاعاتی خود بر منطقه و با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم، مخفیگاه سارقان را در حاشیه این شهر شناسایی کردند.

بنی‌اسدی‌فر اظهار کرد: در این راستا تیم‌های عملیاتی پلیس ضمن هماهنگی‌های قضایی طی سه عملیات همزمان در سه نقطه روستایی، دو عضو این باند مسلحانه را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه اشرار، سه قبضه کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیری مهمات مربوطه و تعدادی البسه و تجهیزات نظامی کشف شد.

وی گفت: در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، متهمان به شرارت‌های خود از جمله حمل سلاح غیرمجاز، زورگیری و سرقت مسلحانه، تیراندازی، حمل و نگهداری مواد مخدر و اخاذی اعتراف کردند.

بنی‌اسدی‌فر با اشاره به ۳۰ مورد شرارت در کارنامه این دو شرور بیان کرد: دستگیری این دو شرور، احساس امنیت در منطقه و رضایتمندی مسئولان، اعضای شورای تامین و شهروندان از عملکرد پلیس را در پی داشت.

 

انتهای پیام/ی

 

اشرار مسلح دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.