فرمانده انتظامی استان اصفهان:

دستگیری سارق میلیاردی منازل اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسايی و دستگيری یک سارق حرفه‌ای منزل و کشف 12 ميليارد ريال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان  اظهار داشت : در پي وقوع چندین مورد سرقت از منازل شهروندان در شهر "اصفهان" ، شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت‌ها به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: كارآگاهان تحقيقات خود را در این زمينه آغاز و با انجام يك سری اقدامات تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

اين مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهم یک کیلو طلای سرقتی کشف شد ، گفت: فرد دستگیرشده در بازجوئی‌های پلیس به سرقت 12 میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان اصفهانی اعتراف کرد.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: تاکنون تعداد زيادی از مالباختگان این پرونده شناسایی و اموال آن‌ها پس از طی مراحل قانونی بازگردانده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و به مردم توصیه کرد: منازل خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده افراد يا خودروهای مشکوک که به‌صورت بی‌هدف و گاهأ با چند سرنشين مبادرت به ديدزنی از منازل می کنند با سامانه 110 پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار