افتتاح و ترمیم 4 زمین چمن مصنوعی در شهربابک

رییس اداره ورزش و جوانان شهربابک از ترمیم و افتتاح چهار زمین چمن مصنوعی با اعتبار 600 میلیون تومان در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

میثم پاریزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: با حضور حجت الاسلام توحیدی، مشاور مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس، نماینده ، فرماندار، اعضای شورای ورزش شهربابک و مهندس شهبازی که مدیریت ساخت ورزشگاه های استان را عهده دار است، سه زمین چمن مصنوعی در شهرهای جوزم و دهج و روستای برفه افتتاح و زمین چمن مصنوعی مجموعه شهیدان خدادادیان و فتحی ترمیم و تعویض شد.

وی هدف از ساخت این زمین چمن ها را توسعه زیرساخت های ورزشی و ایجاد عدالت ورزشی در روستاها و شهرهای اقماری عنوان کرد.

پاریزی با بیان اینکه صنعت مس بزرگ ترین بنگاه اقتصادی منطقه است، افزود: قصد داشتیم از ظرفیت این صنعت در حوزه ورزش و توسعه زیر ساخت های ورزش به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم استفاده شود که بتوانیم طعم این نعمت را به مردم بچشانیم.

وی با اشاره به اینکه زیربنای هرکدام از این چمن ها هزار مترمربع رول چمنی است، تصریح کرد: کار زیرسازی این چمن ها بعد از تعطیلات نوروز آغاز شد که در کمتر از سه ماه به بهره برداری رسیدند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهربابک یادآور شد: به منظور زیرسازی آنها به طور میانگین 50 میلیون تومان هزینه صرف شده و فنس کشی آن ها نیز از محل اعتبارات شهرداری ها و دهیاری تأمین و رول چمن آنها توسط شرکت ملی مس خریداری و در مجموع حدود 600 میلیون تومان برای ساخت آنها هزینه شده است.

پاریزی که پیش از این از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان مسئول پیگیری ساخت پروژه زمین های چمن چهار شهرستان شمالی استان منصوب شده است، گفت: این پروژه ها به صورت مشارکتی انجام می شوند که شهرستان شهربابک سریعترین فرجه زمانی را برای افتتاح آنها طی کرد.

وی افزود : به زودی در هر کدام از شهرستان های رفسنجان، انار و سیرجان نیز سه زمین چمن مصنوعی افتتاح می شود.

پاریزی انجام چنین فعالیت هایی از سوی شرکت ملی صنایع مس را در راستای خدمات اجتماعی ارزنده دانست و ابراز امیدواری کرد: شرکت ملی صنایع مس این نگاه را ادامه دهد چرا که مردم احساس می کنند این صنعت اگر آلایندگی و مسائل زیست محیطی بوجود می آورد، می تواند نعمتی باشد و امکاناتی را فراهم کند که افراد از آن برخوردار شوند.

وی ضمن تشکر از مسئولان، ابراز امیدواری کرد: با کمک مردم و مسئولان در کمال آرامش و بدون ایجاد حاشیه بتوانیم بحث توسعه زیرساخت ها را براساس آیتم هایی که مناطق را اولویت بندی می کند به پیش ببریم.

علی اسدی،  نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز خرسندی از اینکه این زمین های چمن با همکاری دهیاری و شهرداری ها و شرکت ملی صنایع مس به بهره برداری رسید، گفت: امیدواریم در سایر مناطق شهرستان که زمینه فعالیت های ورزشی وجود دارد فضاهای ورزشی را برای مشتاقان این عرصه گسترش دهیم همانطور که در اکثر مناطق این بستر فراهم شده است.

وی ضمن تشکر از مسئولان و تعاملاتی که بین همه دستگاه های اجرایی و شرکت ملی صنایع مس برقرار است، افزود: قدم های بسیار مثبتی در حوزه ورزش برداشته شده و امیدواریم چنین فعالیت هایی ادامه دار باشد تا شاهد شکوفایی بیش از پیش ورزش شهربابک باشیم.

انتهای پیام/ب

4 زمین چمن مصنوعی در شهربابک افتتاح و ترمیم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار