کرمانشاه رتبه سوم کشوری طرح کارورزی را کسب کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه بعد از هرمزگان و آذربایجان غربی، رتبه سوم کشوری طرح کارورزی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : سند اشتغال در قالب هفت برنامه با هدف بهبود فضای کسب‌وکار و ایجاد اشتغال پایدار در استان تدوین شده است.

وی گفت : برای اشتغال در مناطق روستایی 375 میلیارد تومان و در مناطق زلزله‌زده 600 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

یاوری افزود: براساس سامانه کارا، استان کرمانشاه در بحث طرح‌های مصوب و همچنین انعقاد قرارداد، رتبه نخست کشوری و در بحث پرداختی‌ها بعد از هرمزگان و آذربایجان غربی رتبه سوم را دارد.

به گفته این مسؤول، از مجموع طرح معرفی شده و پیش‌پذیرفته شده استان به بانک‌های عامل حدود 91 میلیارد انعقاد قرارداد شده که 41 میلیارد تومان آن توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های ثلاث باباجانی و روانسر رتبه نخست و دوم طرح کارورزی در سطح استان را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: حمایت از نیروی کار بومی و اشتغال آنان در صنایع استان اولویت برنامه‌های اجرایی امسال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به فعالیت بیش از 2 هزار و 970 تعاونی در زمینه‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی اشاره و بیان کرد: 46 درصد از تعاونی‌های استان در زمینه تولید فعالیتی فعال دارند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تدوین سند اشتغال در قالب هفت برنامه

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار