مدیرعاملی اینتل به دلیل فساد اخلاقی از سمت خود استعفا داد

برایان کرازنیچ مدیر عامل شرکت اینتل به طور ناگهانی و به علت افشای برقراری روابط جنسی وی با یکی از کارکنان این شرکت در گذشته مجبور به استعفا شد.

بیبرایان کرانیچ به دلیل فساد اخلاقی از سمت مدیرعاملی اینتل استعفا کرد به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برایان کرازنیچ مدیر عامل شرکت اینتل به طور ناگهانی و به علت افشای برقراری روابط جنسی وی با یکی از کارکنان این شرکت در گذشته مجبور به استعفا شد.

برقراری این نوع روابط در شرکت اینتل بر اساس سیاست‌های آن ممنوع است؛ حتی اگر دو طرف با رضایت اقدام به چنین کاری کنند.

در حال حاضر رابرت سوان که مدیر امور مالی شرکت اینتل بوده به عنوان مدیرعامل موقت شرکت مذکور مشغول به کار شده است. اینتل با صدور بیانیه‌ای در این زمینه تصریح کرده است: تحقیقات در این زمینه در جریان است و نقض سیاست‌های اینتل ثابت شده است. این سیاست در مورد تمامی مدیران شرکت اینتل اعمال می‌گردد.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به انتظارات موجود در مورد ضرورت رعایت ارزش‌های اینتل توسط تمامی کارمندان و اهمیت وفاداری به سیاست‌های رفتاری این شرکت، هیات مدیره استعفای آن کرازنیچ را پذیرفته است.

بر اساس این بیانیه مدیرعامل جدید قصد دارد اینتل را به شرکتی داده محور مبدل کند. تولید محصولات بیشتر، افزایش رشد و کسب نتایج بهتر مالی از جمله برنامه‌های اینتل در این زمینه اعلام شده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/

استعفای مدیر اینتل به علت رسوایی اخلاقی

برچسب ها: فساد اخلاقی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار