آغاز رقابت ۳۶ هزار و ۲۱۱ داوطلب کنکور سراسری در لرستان

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در لرستان گفت: کنکور سراسری سال ۹۷ با رقابت ۳۶ هزارو ۲۱۱ داوطلب در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و همچنین علوم انسانی در لرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ احسان رشیدیان گفت : تعداد داوطلبان کنکور سراسری در این استان ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

وی افزود: ۲ هزار و ۶۶ نفر در گروه ریاضی، ۲۴ هزار و ۸۱۰ نفر در گروه تجربی، ۵۱ هزارو ۹۱ نفر در گروه علوم انسانی، یکهزار و ۴۵۹ نفر در گروه هنر، ۲ هزارو ۶۸۵ نفر در گروه زبان خارجی در این آزمون شرکت می‌کنند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در لرستان بیان کرد: ۲۱ هزار و ۷۵ داوطلب خانم و ۱۵ هزار و ۱۳۶ آقا شرکت کنندگان در کنکور امسال را تشکیل می‌دهند.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و همچنین علوم انسانی صبح روز پنجشنبه هفتم تیرماه ۹۷ و آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر پنجشنبه و آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه هشتم تیر ماه و آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بعد از ظهر جمعه هشتم تیر ماه برگزار می‌شود.

در آزمون سراسری سال ۹۷ به هر یک از داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه یک پاسخنامه و دو دفترچه حاوی دفترچه شماره ۱ (سوالات عمومی) و دفترچه شماره ۲ (سوالات اختصاصی) در قالب یک بسته نایلونی داده خواهد شد و داوطلبان موظف هستند در مدت زمان تعیین شده به سوالات پاسخ بدهند.

انتهای پیام/د

رقابت ۳۶ هزارو ۲۱۱ داوطلب لرستانی در کنکور سراسری آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.