فرماندار ایرانشهر:

۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان ایرانشهر اختصاص یافت

فرماندار ایرانشهرگفت: 820 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی، توازن منطقه ای و 2 درصد نفت و گاز امسال به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نبی بخش داودی معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: 820 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی، توازن منطقه ای و 2 درصد نفت و گاز امسال به این شهرستان اختصاص یافت.

 داودی ادامه داد:این اعتبارات در 22 فصل و 67 ردیف در قالب 263 طرح عمرانی میان ادارات دولتی شهرستان ایرانشهر توزیع شد.

وی افزود: بیشترین اعتبارات به اداره کل راه و شهرسازی جنوب، آب و فاضلاب روستایی، بهداشت و درمان و توسعه، عمران شهری و روستایی ایرانشهر اختصاص یافت.

وی بیان کرد: میزان اعتبارات امسال ایرانشهر نسبت به 740 میلیارد ریال پارسال 9درصد رشد را نشان می دهد.

فرماندار ایرانشهر گفت: اعتبارات این شهرستان بر خلاف سال های گذشته در سه ماهه نخست سال جاری تخصیص یافته است.

داودی اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی فقط 19 درصد اعتبارات را شامل می شود که 71 درصد اعتبارات از محل ردیف ها و تبصره های خاصی که در اختیار وزارتخانه هاست تحقق پیدا می کند بنابراین مدیران با ارتباط با کارشناسان منطقه ای و محلی و تعامل با نمایندگان در راستای جذب بودجه های کشوری اهتمام لازم معمول دارند.

وی خطاب به مدیران و رؤسای ادارات شهرستان ایرانشهر گفت: مسئولان در اجرای طرح ها جدیت را سر لوحه کارهای خود قرار داده و با تدبیر و برنامه ریزی مناسب ضمن جذب به موقوع اعتبارات، اولویت کاری خود را در اتمام طرح های نیمه تمام قرار دهند.

انتهای پیام/گ

اختصاص اعتبارات برای توسعه و عمران ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.