هروی: یکی از جوانترین تیم‌های ۲۰ سال اخیر را به اردن می‌بریم

سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان گفت: تمام هدف ما تکرار قهرمانی آسیا است و برای دفاع از عنوان سال گذشته مان به اردن می‌رویم.

هروی: یکی از جوانترین تیم‌های ۲۰ سال اخیر را به اردن می‌بریم/ هدف ما تکرار قهرمانی آسیاستبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت فدراسیون سیدشهرام هروی گفت: از لیگ جهانی فرانسه در سال گذشته تاکنون ۷ مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشته ایم و در حال حاضر تیم در شرایط آرمانی خوبی به سر می‌برد.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان کاراته افزود: به جز مجید حسن نیا و امیررضا میرزایی که آسیب دیدگی کوچکی دارند و انشالله تا روز مسابقه به شرایط مطلوب می‌رسند، سایر نفرات در شرایط ایده آل هستند و از نظر شرایط روحی و روانی تیم وضعیت خوبی دارد.

او با اشاره به اینکه در بخش انفرادی تیم ملی با میانیگین ۳/۲۳ یکی از جوانترین تیم‌های ۲۰ سال اخیر کاراته است که به رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌رود، گفت: در بخش انفرادی مجید حسن نیا در وزن منهای ۵۵، امیر مهدی زاده در وزن منهای ۶۰، امیررضا میرزایی در وزن منهای ۶۷، علی اصغر آسیابری در وزن منهای ۷۵، مهدی خدابخشی در وزن منهای ۸۴ و صالح اباذری در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم ضمن اینکه در بخش تیمی ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، سامان حیدری، کیوان بابان، مهدی خدابخشی و صالح اباذری در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان خواهند رفت.

سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان در خصوص حریفان آسیایی تیم ملی ایران بیان کرد: رقیب اصلی و سنتی ما تیم ژاپن است و طبق بررسی‌هایی که انجام داده ایم قرار است با تمام قوا در رقابت‌های آسیایی شرکت کند که این باعث خوشحالی ماست. اما به هر حال رقبای دیگری هم در آسیا هستند که نباید آن‌ها را دست کم گرفت. قزاقستان یکی از تیم‌هایی است که در ۱۰ سال اخیر همواره در مسابقات قهرمانی آسیا به نتایج خوبی دست یافته ضمن اینکه میزبان یعنی اردن نیز با بهره گیری از تک ستاره‌های خود می‌تواند معادلات را بر هم بزند. تیم‌های ازبکسان، عربستان، مالزی و اندونزی نیز نفرات خوبی را در اختیار دارند.

او عنوان کرد: فدراسیون تلاش کرده تا بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کند و امیدوارم بتوانیم نتیجه‌ای درخور شان کاراته ایران در آسیا کسب کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات هروی درباره تیم ملی کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار