تعبیر خواب مار/ تعبیر خواب مار های زرد، سیاه سفید و مار بزرگ

تعبیر خواب مار های زرد، سیاه سفید و مار بزرگ هر کدام معنای متفاوتی دارند که در این جا به همه آن ها اشاره کرده ایم.

آیا پس از دیدن خواب و رویا درباره معانی و تعبیر آن ها کنجکاو شده اید؟ خواب دیدن امری طبیعی است و برای همه شما ها اتفاق افتاده است. زمانی که انسان به خواب می رود روح از جسم خارج می شود و به نوعی به سیر و سیاحت می رود و هر آنچه در این سیر و سفر مشاهده می کند در ذهن مجسم می شود. اغلب بعد از دیدن خواب ، همه مشتاق هستیم تا تعبیر و تفسیر آن را بدانیم. احتمال دارد تا به حال خوابی در رابطه با مار دیده باشید، اما نتواسنته باشید تعبیر خواب خود را به دست بیاورید. ما در این مقاله "تعبیر خواب مار" را در حالت های مختلف مانند مار های رنگی زرد، سیاه سفید، سبز، بزرگ و ... در اختیارتان قرار می دهیم. پس برای درک بهتر خواب هایی که در رابطه با مار هستند با ما همراه باشید.

ابن سیرین در رابطه با تعبیر خواب مار بزرگ چه نظریه هایی دارد؟

ابن سیرین در رابطه با تعبیر خواب مار بزرگ نظریه های مختلفی دارد که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  1. دیدن مار بزرگ در خواب نشانه دشمنی بزرگ و قدرت مند است.
  2. از دیگر تعبیر خواب مار در این حالت می تواند نشانه این باشد که با اشخاص بزرگ و به نامی ارتباط برقرار می کنید.
  3. اگر در خواب ببینید با ماری بزرگ نبرد کردید و درنهایت مار را شکست دادید، تعبیر آن این است که با دشمن خود جنگ و نبرد می کنید و او را شکست می دهید.
  4. یکی دیگر از مورد های تعبیر خواب مار که بزرگ باشد می تواند نشانه شکست دشمن و خرج اموال او می باشد، به عبارتی اگر در خواب دیدید که مار بزرگی را کشتید و گوشت آن را خوردید یعنی دشمن خود را شکست می دهید و اموال دشمن را خرج می کنید.

بیشتر بخوانید: دیدن اسب در خواب چه تعبیری دارد؟

نظریه های جابر مغربی و لوک اویتنهاو در رابطه با تعبیر خواب مار چیست؟

جابر مغربی در رابطه با دیدن مار بزرگ در خواب می گوید، اگر ببینید که مار بزرگ شما را بلعیده است یعنی دشمن شما را به هلاکت می رساند یا اگر ببینید سوار بر مار بزرگ شده اید که رام شما می باشد، یعنی یکی از دشمنان بزرگ فرمانبردار شما خواهد بود.

لوک اویتنهاو در رابطه با تعبیر خواب مار می گوید دیدن مار در خواب وجود موانع می باشد. نظریه او در رابطه با تعبیر خواب مار هایی که چند سر داشته باشند جذبه است. اگر در خواب ببینید تبدیل به مار شده اید نشانه عدم احترام می باشد. اگر ببینید مار شما را نیش زده است یعنی آرامش در خانواده خود را از دست می دهید.

تعبیر خواب مار/ تعبیر خواب مار های زرد، سیاه سفید و مار بزرگ

با تعبیر خواب مار های رنگی آشنا شوید:

دیدن مار در خواب با رنگ های متفاوت تعبیر های مختلفی دارد. در این بخش می خواهیم با نظریه های ابراهیم کرمانی در رابطه با تعبیر خواب مار در رنگ های متنوع آشنا شوید:

  •  مار زرد: اگر در خواب مار زرد رنگی را دیدید یعنی دشمن شما آدم زرد چهره و مریضی می باشد.
  •  مار سبز: دیدن مار سبز رنگ در خواب، تعبیر متفاوتی نسبت به رنگ قبلی دارد. تعبیر دیدن مار سبز رنگ در خواب این است که دشمن شما انسان پرهیزکار و درستکاری می باشد.
  • مار سیاه: تعبیر دیدن مار سیاه رنگ در خواب وجود دشمنان بسیار می باشد.
  •  مار سفید: اگر در خواب دیدید که مار سفید رنگی را گرفته اید، تعبیر بسیار زیبایی دارد. در اصل تعبیر آن بزرگی و عظمت می باشد.

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب جامع برای موبایل و رایانه + دانلود نرم افزار

تعبیر خواب مار در حالتی که مار از بدن خارج می شود چه مواردی می تواند باشد؟

جابر مغربی در این رابطه می گوید: اگر در خواب ببینید که از سوراخ دهان و گوش و یا آلت تناسلی مرد مار خارج می شود نشانه این است که فرزندتان دشمن شما خواهند بود. در حالتی دیگر، اگر ببینید که مار وارد مقعد شما شده است یعنی شما به زیان و ضرر دچار خواهید شد.

ابن سیرین در رابطه با تعبیر خواب مار در این حالت می گوید: اگر در خواب ببینید که از آلت تناسلی شما مار بیرون می آید یعنی صاحب فرزندی می شوید که دشمن شما خواهد بود.

اگر در خواب ببینید که از قسمت پیشانی شما مار بیرون می آید تعبیر چندان خوبی ندارد و شما دچار سختی و رنج خواهید شد.

تعبیر خواب مار/ تعبیر خواب مار های زرد، سیاه سفید و مار بزرگ

تعبیر خواب مار از دیدگاه خالد بن علی بن محد العنبری

ایشان در رابطه با تعبیرخواب مار می گویند: اگر در خواب مار ببینید یعنی شما دشمنی ثروتمند دارید. اگر ببینید که ماری را کشته اید یعنی بر دشمن خود غلبه می کنید. به گفته ایشان اگر در خواب ببینید که چندین مار وارد خانه شما شده و بدون این که آسیبی به شما برسانند آن جا را ترک کنند ، نشانه این است که دشمنان شما از اقوام و خویشاوندان می باشند.

اگر در خواب دیدید که ماری را به خانه آورده اید یعنی دشمن شما را فریب می دهد، اما اگر ببینید که مار را کشتید یعنی شما بر دشمن خود غلبه می کنید.

یکی از دیگر تعبیر های خواب مار از نظر ایشان این است که می تواند به عداوت زن و فرزندان فرد بیننده خواب دلالت داشته باشد.

تعبیر خواب مار/ تعبیر خواب مار های زرد، سیاه سفید و مار بزرگ

تعبیر خواب مار در حالت های مختلف

  • دیدن خواب مار در حالتی که تعداد آن ها زیاد می باشد یعنی مراقب دوستان باشید.
  • دیدن مار ماهی در خواب تعبیر از بهبودی سریع یک بیماری دارد. در صورتی که ببینید مار ماهی در دست گرفته اید یعنی شانس بزرگی در راه است. اما اگر مار ماهی را در حالت مرده ببینید یعنی می توانید از خود دفاع کنید.
  • هم چنین دیدن مار در خواب نشانه مشاجره و خیانت نیز می تواند باشد و این که باید مراقب دشمنان خود باشید. هم چنین اگر خواب ماری را دیدید که در قفس است یعنی شخصی بد در اطراف شما کمین کرده است.

بیشتر بخوانید: تعبیر دیدن موش در خواب

بسیاری افراد به تعبیر خواب اعتقادی ندارند و خواندن مطالب بالا برایشان چندان جذاب نیست اما باید اشاره کنیم که در چندین روایت به خواب و تعبیر آن اشاره شده است و این امر کاملا واقعی می باشد و صحت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
سلام من درخواب دیدم از وسط انگشت دست چپم مار سفید میدیم یعنی فقط زبانشو میدیم ازانگشت وسط بیرون می‌آید آنقدر درخواب گریه کردم از خدا کمک خواستم تاااا دیدم دستم افتاده زمین به رنگ سفید بعد دوباره دستم رشد کرد و دست خودم شد
Iran (Islamic Republic of)
Mohads
۲۰:۲۵ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
سلام و درود من دیشب خواب دیدم منم و شوهرم خواهرم ی مار زرد رنگ مارو‌دنبال کرده بود ماهم ب ماشینمون پناه آوردیم تو ماشین نشستیم و در هارو‌قفل کردیم بعد دیدم همین کار زرد رنگ یهو تو ماشین ظاهر شد و مثل نوازشگر رو صورتم راه میرفتم منم از ترس مینداختم اینور مینداختم اون ور ولی شوهرم میگم اینجوری نکن باهات کاری نداره و اون مار رفت روی صورت و بدن شوهرم اروم آروم حرکت میکرد و شوهرم هیچ عکس العملی نشون نمی‌داد بعد یهو مار زرد رنگ بزرگ غیبش زد و ی مار بزرگ سیاه رنگ اومد و انگار خیلی خفناک بود همه ما خیلی ترسیدم از ترس از خواب پریدم و تا سه ساعت خپابم نبرد میشه بگین تعبیرش چیه ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
آنا
۱۰:۲۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
دوستان ابن سیرین زنده نیست که تعبیر کنه براتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
دوستان ابن سیرین زنده نیست که تعبیر کنه براتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
دوستان ابن سیرین زنده نیست که تعبیر کنه براتون
Afghanistan
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۵ دی ۱۴۰۲
سلام من خواب دیدم که ماری سرخ بزرگ در پشت بام ما است و من او را با چوب به کوچه میندازم و بعد مار نارنجی بزرگ میاید که با او هم با چوب میزنیم و فرار میکند و دوبار میاید و به خانه همسایمون حمله میکند تعبیر ان چیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ساحل
۱۵:۴۲ ۱۱ دی ۱۴۰۲
سلام
من خواب دیدم دوتا مار شبیه به هم که خط و خال زرد داشتند از روی شانه همسرم سر بیرون آوردند و من به همسرم گفتم و خودم از ترس و وحشت زیاد از خواب پریدم.
Iran (Islamic Republic of)
ج
۰۵:۲۷ ۰۹ دی ۱۴۰۲
سلام خواب دیدیم مار خیلی بزرگ زرد وسفید وارام که نوازش م کردم که از دیوار راست بالا می رفت من تعجب کردم با ان جسته بزرگ چطور از دیوار بالا رفت واز خواب پریدم
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا بهرامی
۱۳:۴۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
باسلام وروز بخیر ..من دیشب خواب دیدم یه حیوونی که تنه ش عین دایناسور واژدهاست پسرش شبیه ماره ومن توخواب میگم چه کار سیاه وبزرگ وحشتناکی داره ازپشت دیواری نگاه م می‌کنه کنارش دخترمه من برای ماریه قورباغه که تو دمپایی بود تو مشمع میزارم میندازم که بخوره .ولی چون غول پیکره سرشو میاره اینطرف بو می‌کشه ببینه غذایی هست ..به دخترم میگم تو حاضری منو بخوره یعنی داری بهش باج می میدی میگه آره ...همین لحظه باتعجب می بینم تو یه لیوانی شبیه گلدون بزرگ پیرکس مار برای خودش چایی ریخته و سریع خورده ..بعد می بینم دخترم یکی از چشمهاش کوچیکتر شده وانگارزیرش ورم کرده ..خیلی ترسیدم ..مار خیلی بزرگ وسیاه بود
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا
۱۳:۴۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
باسلام وروز بخیر ..من دیشب خواب دیدم یه حیوونی که تنه ش عین دایناسور واژدهاست
Afghanistan
ناشناس
۱۹:۰۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
خواب دیدم که در خانه خویشاوند استم و مار حتی زیاد میایه بزرگترین مار‌به رنگ سفید و نارنجی پایم را نیش میزنه تعبیرش چی اس
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۰:۲۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر
من در خواب دیدم که روی سنگی نشسته بودم وقتی پایین سنگ نگاه کردم دم مار را دیدم و اون دم را دنبال کردم دیدم ک مار خیلی بزرگی بوده ک رد شده از بغل من دو شب پشت سرهم این خواب را دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
من خاب دیدم با پدرم و مردم رفتیم خرید به یه مرده انگار منو با نوه ش اشتباه گرفته بود منو گرفت تو بغلش ولم نمیکرد بابا برا اینکه منو از مرده دور کنه دوتا مار سبز رنگ پلاستیکی از جیبش در آورد یه عقربه همراشون نمیدونم چی خوند بهشون مارا انگار یخشون آب شده حرکت کردن رفتن داخل عقرب انگار بابام قصد داشت مارا رو بفرست خونه همون مرده
سلام لطفا اگه میشه تعبیرشو بهم بگین
Iran (Islamic Republic of)
Navid
۱۶:۴۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۲
سلام لطفا اگه میشه تعبیرش کنید (من خواب دیدم یک مار سیاه مریض احوال در خانه مان بود ک من اذییتش میکردم تا ک یک جفت برای او پیدا شد ک مار سفیدی بود و به دنبال من گذاشت ک من فرار کردم و در خانه را باز کردم و ب سمت بیرون رفتم ک در صحرا با سرعت زیاد بدنبال من بود ک ناگهان مردی غریب مار را گرفت و داخل ی چرخ گوشتی انداخت.)
اگه میشه تعبیرش را برام بگید ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
سلام من خواب دیدم دو عدد مار سفید وسیاه با هم جنگ میکنن .و هم دیگر رو هم نیش میزنن .
لطفا تعبیرش رو واسم بگین.
Iran (Islamic Republic of)
میناازمازندران
۱۵:۳۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
من خواب دیدم که چنتاماربزرگ توخونمن که هرچی میکشمشون بزرگترمیشن تعبیرش چیه لطفابهم بگید
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۱:۳۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
با سلام
خواب دیدم‌چند مار بلند ی یکی از آنها افعی بود و بعد داشتم با مار افعی ه میجنگیدم‌ و اون دو تا مار بلند دیگه کمک هم می‌کردند و بقیه خواب خیلی یادم‌نمیاد چی شد
ولی در مجموع اگه کسی میدونه منو راهنمایی کنه ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
Marzieh
۱۴:۱۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
سلام من خواب دیدم ی مار کوچیک مشکی افتاده بود دنبالم بعد کم کم بزرگ تر میشد چند رنگ شد بعد مادرم اونو گرفت انداخت تو اب ولی اون باز قصد داشت بیاد بیرون اگ میشه تعبیرش کنین ممنون میشم
Germany
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۴ تير ۱۴۰۲
سلام دخترم خواب دیده که یک مار سفید پای من را گاز گرفته که گوشته پای من را از جا بیرون آورده اگر زحمت نمیشه تعبیرش را بفرمایید و مار هم از خواهرم بوده مادرم در خواب خواهرم را دعوا میکرده که مار خود را بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ملیحه
۰۷:۱۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
سلام من درخواب مارسیاه باخال های سفید میخوام تعبیر شوبدونم ممنون میشم
United States of America
ناشناس
۰۳:۲۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام من خواب دیدم مار سیاه بزرگی دنبالم کرده بود رفت توسوراخ اینقدر زیر اب بود خواست ازسوراخ بیرون بیاید سوراخ بستم اونم امدبیرون دنبالم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام من خواب دیدم یک ماربزرگ توی حیاط خونه مادربزرگم همش دنبالم بودهرجایی فرارمیکردم منوپیدامیکردبهم خیره میشدانگاراحساس میکردم بامن دوسته ولی هرجایی میرفتم پیدام میکردفرارکردم بدون اینکه بفهمه رفتم خونه مادربزرگ دیگم بازهم منوپیداکردپشت درخونه بودتااینکه داداشم اونوکشت میشه بگین تعبیرش چیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
سلام
خواب دیدم درگندمزارمشغول چیدن گندم هستم ماری داخل لانه گنجشک خوابیده بایک ضربه داس مارراازوسط قطعه قطعه کردم ولی سربریده شده ماربه سویم حمله کردوازخواب پریدم
لطفاتعبیرش رابیان فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
سلام من در خواب دیدم یک مار بزرگ در بالای درختی لانه ساخته و من رفتم بالای درخت هم لانه اش رو خراب کردم و هم خودش رو انداختم پایین لطفا تعبیرش رو بگیت
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۴:۲۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
من خواب دیدن وارد یک بازی عجیب و غریب شدم یک دختر و یک پسر که دو قلو بودن و چشم های گنده ای هم داشتن هم بود بعد یک مثلث تک چشم وارد شد بعد از خواب پریدم
و فرداش آبشار جاذبه ساخته شد انگار که انیمیشن آبشار جاذبه را از روی خواب من ساختن
لطفا اینو تعبیر کنین
Afghanistan
آرنیکا
۰۵:۵۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام من خواب دیدم از کوه ها پرواز میکردم ولی پایین خیلی مار زیاد بود بعضی ها در کوه فرو رفته بودن و فقط دم شان معلوم بود و بعضی ها به خود پیچیده بود وقتی از بالای دریا پرواز میکردم هم دریا پر از مار بود مار ها زیاد شان به رنگ سفید بود
Iran (Islamic Republic of)
M.V
۱۱:۱۰ ۲۰ دی ۱۴۰۰
سلام روز خوش
خواب عجیبی بود تاحالا همچین خوابی ندیده بودم.البته خواب های عجیب و غریب زیاد میبینم اما این خواب با همشون فرق داشت.من وارد مدرسه شدم و رفتم امتحانمو دادم و مث همیشه اولین نفر امتحانمو تموم کردم و دراومدم بیرون.با دوستم داشتیم نزدیک خونمون میشدیم ک یادم اومد کاپشنم رو جا گذاشتم و اونیکی دوستم نیست بلکه یک نفر دیگست که الان یادم نمیاد کیه!باهم وارد مدرسه شدیم و نشستیم درم در تا امتحانات بقیه ام تموم بشه تا ما بریم.تا اینجا کاملا عادی هستش.البته باید بگم ک دوستم به یک نفر پیام میداد و با اونیکی حرف میزد اما من جلوتر از همشون راه میرفتم و فکر میکردم ک منو میگن تا اینجاش عادی بود!!

اما زمانی ک وارد شدیم من کاپشن رو برداشتم ولی کل مدرسه شروع با تغییر کرده و دو ادم ک یکیش زن و دیگریش مرد بودن اومدن و نزاشتن ازونجا خارج بشم.و بعد بهم گفتن ک اینجاشو یادم نمیاد ک چرا ولی بعدش رو مار بلند سیاه رنگ از نوک پا تا کل بدن رد شدن و بعد وارد قلبم شدن جوری بود ک حتی زمانی ک بیدار شدمم حسشون میکردم!!

میشه لطفا تعبیرش رو بهم بگید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۳ دی ۱۴۰۰
خواب دیدم که توله مارسفیدودانه های سیاه درمنزل زیرفرش انگارکرم میلوله ویکی از آنها منوگازگرفت معنی آن پرخواب چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۱ دی ۱۴۰۰
سلام من خواب دیدم که یه کار چند صد متری با صدها سر اول خودم سرش را قطع کردم بعد نگاه کردم تا خیلی خیلی سر دارد، با پدرم که فوت کرده و عده‌ای از اقوام برای کشتنش تلاش میکنیم که پدر موفق شد مار را بکشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
سلام من خواب دیدم مار سفید بزرگی مرا دنبال میکند و من هم به عدوسی میروم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
سلام.در ارتفاعات کوه بسختی دو مار که یکی سیاه سفید و یکی قرمز گرفته داخل کیسه کرده و به رمالی فروختم.لطفا تعبیرش بگین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
من خواب دیدم ک خونه همسایه بودم یک مارسفید زرد مانند بود دور سقف بود و بد اومد پایین چند تکه شد من اومدم بیرون دنبالم بود هزارتا دست هایم رو نیش زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
سلام من خواب دیدم در حیاطمان پر از مار های رنگی از زمین بیرون میاد یکیشم بزرگ بود تعبیرش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
سلام من خواب دیدم در حیاطمان پر از مار های رنگی از زمین بیرون میاد یکیشم بزرگ بود تعبیرش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
سلام و خسته نباشید
خواب دیدن با یک غریبه که در خواب دوست صمیمی من بود در خیابان راه میرفتم در حین صحبت اون عصبی شد و به شکل مار در اومد و به پشت پای من نیش زد ولی من هیچ دردی نداشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
سلام
مادرم خواب دیدن توی منزل ما که فقط من و دخترم بودیم جانوری که هیکلش متر و دهانش مانند سوسمار یا مارمولک بوده که من نمیترسیدم و دخترم هم به او غذا میداده ولی مادرم ترسیدهذو از همان دم در قصد برگشت کرده لطفا تعبیر فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۹:۳۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
من خواب دیدم رفتن برای لوبیا چیدن بع. از هر قسمت آن یک مار می آمد مار های بزرگ وبیشتر به زنگ خاکستری و سفید و سیاه
Iran (Islamic Republic of)
پروانه ج
۰۶:۲۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
سلام من خواب دیدم منزل مادرم دوتا مار که به هم تابیده بودن و خیلی بزرک که سبزو زرد بودن هر دو مار رنگی بودن و زییا ما هم ترسیدیم رفتیم از خانه بیرون لطفا معنی بگیر
و خواب دوم نجاست بچه خودش را خراب کرده بود
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۹:۴۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
سلام من خواب دیدم یک مار کوچک سیاه دور یک کردم قهوه ای پیچیده و من هر چقد میخاهم انها را بکشم فرار میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
من خواب دیدم مار رفته توی گوشم تعبیرش چیه
Iran (Islamic Republic of)
آرمین قاسمزاوه‌
۱۲:۳۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
خیلی ترسناک است آقا من و دوستم ترسیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
Mi
۱۴:۳۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
سلام من خواب دیدم تو استر یه حیاطیم ک پر لجنه و یه دفعه رفتم عقب یعنی آب بردم ک نمیتونم بیام بیروت از آب بعد چشممو بستم بعد باز کردم دیدم ی مار سیاه سفید کوچیک پیشم بعد صدام در نمیومد ک یه دفعه از خواب بیار شدن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۵۱ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
سلام من مدتیه خواب های خوبی نمیبینم که زندگی م رو مختل کرده
چند شب پیش خواب دیدم یه خانه ای که قبلا داشتیم و فروخته بودیم ش یه سنگ بزرگ به اندازه عرض در ورودی و ارتفاع ۱ متر در رو مسدود کرده توی این خواب دو تا از دوستا م که کار خرید و فروش ملک میکنن هم بودن میگفتن تو خانه فروختی این نگ چیه گذاشتی دم در ورود و خروج رو مسدود کرده بعد از روی سنگ رد شدیم رفتیم داخل و میگفتن که این خانه جن داره در صورتی که واقعیت نداشت و من انکار کردم و با کوبیدن انگشت به دیوار و گفتن بسم الله حرفشون رو رد کردم وقتی آمدیم بیرون اون سنگ بزرگ تبدیل شده بود به یه سنگ کوچیک که روش سنگ های رنگی قرمز و زرد و سبز بود مثل سنگ های عقیق و قیمتی و اون دو نفرم میگفتن که اینا سنگ قیمتی هستن که ما از اینکه اون سنگ بزرگ نمانده بودش تعجب کردیم منم سنگ رو برداشتم و گذاشتم صندوق عقب ماشین که ببرم بتراشم و از اون سنگ های قیمتی روش سودی کسب کنم
چند شب بعدش مهمان داشتیم با پسر اونا رفتیم بیرون برا خرید شبش خواب دیدم که با همون پسر داشتیم مسیری رو میرفتیم با ماشین من که وایسادیم و دیدم یه سگ با سرعت به سمت ما میدوید و خودش رو انداخت بغل من و خودش رو به حالت آشنایی و محبت به من می‌مالید از اون پسره همراه م پرسیدم این سگ چیه گفت اینو من میشناسم خیلی سگ خوبیه خیلی با وفا س
دیشب هم خواب دیدم روی یه تخت مثل تخت های کافه نشستم و یه مار سیاه که خودش رو میخوره و حالت حلقه شده کنارم به سمت پشت افتاده و داره خودش رو میخوره منم اونو که حلقه شده بود برداشتم و پرت کردم به سمت کسی که روبروم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
سلام من خواب یه ماری رو دیدم که اولش کوچیک بود اما وقتی بهم نزدیک شد خیلی خیلی بزرگ شد میومد تا دم در اتاق و میرفت و در آخر رو اِیوون خوابید.!
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۰۹:۱۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
سلام من خواب ديدم خونه مادرم چند مار قهوه اي رنك بزرگ و چند تا سفيد امده و ما هم ترسيديم تعبيرش چي ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
سلام من تو خواب دیدم مار سیاه بزرگی به خوانوادم حمله کرد من خواهر زادم که نوزاد رو برداشتم بقلم ولی مار وارد شکم برادر زادم شد وبرادر زادم اون رو به صورت تکه تکه بالا اورد تعبیرش رو لطف کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
رضا چنارانی
۲۱:۵۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
من خواب دو مار دیدم که یکی از آنها به اندازه روباه بود و مثل روباه دم داشت که تا من و پسر خواهرم را دید فرار کرد و مار دیگری بسیار بزرگ و آرام بود که پسر خواهرم سر آن را را بلند کرده و در دست گرفته بود در حالی که من خیلی میترسیدم لطفاً تعبیرش را برایم بگوئید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
من خواب دیدم یه مار تو چشمم لونه داره مار کوچیک بود و خاکستری هرچی میرفتم جلو اینه در می‌آوردم پرت میکردم بیرون دوباره میرفت سر جاش ولی نیش نمیزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
من آدم آروم و با ایمانی هستم خواب دیدم چشمم مثل ما شده جرا
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
من خواب دیدم که یه مار زرد گردنمو نیش زد و من همون ساعت مُردم تعبیرش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
نیوشا
۰۹:۴۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
من یک خواب رو نزدیک به ۴ ساله تکراری میبینم
من وارد یه کوچه‌ای میشم همه جا تاریکه تهه کوچه فنس کشیدن با اینگه بنبسته یه حالتیه که انگار یه جنگله خیلییی تاریکه یه سری درخت‌های بلند و پیرم اونجا هست زمینم پراز برگ های کثیفه مثل برگای پاییز که با گِل ولای قاطی شدن هر سری وارد اونجا میشم یهو کله زمین تبدیل به ۱۰۰ ها مار میشه جوری که انگار اصلا زمینی وجود نداره و کلا یه تپه ما هست که توی‌هم میلولن اخر سرم دورم میپیچن و منو میکشن زیره زمین ولی در کل‌خواب،من ازشون نمیترسم کلا مار حیوان مورد علاقه‌ام هست ولی تکراری شدن این خواب بدونه هیچ تغییری برام‌نگران کننده شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
من خواب دیدم دوتا مار قرمز وارد دنبالم اومد ولی بعدش من اونارو کشتم
Czechia
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
لطفا عكس ها رو برداريد خواهش ميكنم براي افرادي واقعا ازار دهندست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
اگه تو خواب ببینید که دوتا مار سیاهو میزارید تو یه ظرف وآن را به خانه میبرید تعبیرش چیست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
از مار میترسم
Iran (Islamic Republic of)
عطیه
۱۵:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
من خواب یک مارخیلی خیلی بزرگ رو دیدم که میخواس بهم حمله کنه ومنو بخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام عزیز من در خواب دیدم یک مار سفید خیلی خوش رنگ دور خانه من از بیرون حلقه زده چه تعبیر دارد
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۰۹:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
سلام من یه یک ساعت پیش خواب دیدم خو نه مادربزرگم داخل اتاق مامانم از دست شویی اومد بیرون قبل از اینکه بیاد بیرون یه صدایی مثل صدای مار اومد بعد من خواستم فرار کنم اما نگران مامانم بود بعد من یه برادر خیلی کوچیک تقریبا ۳ ساله دارم وقتی مامانم اومد بیرون گفتم مامان صدای مار شنیدم که تا خواستم بگم خودش ظاهر شد و سبز رنگ بود مامانم خیلی بیخیال بود و برادرم هم همین طور فقط من هر جا فرار میکردم میومد دنبالم و قصد نیش زدن داشت ماتونستیم فرار کنیم و در اتاق رو ببندیم و اون نتونست بیاد بیرون اما من بعد از یه مدتی دوباره بی دلیل وارد اتاق شدم تا ببینم هنوز مار هست یانه وقتی رفتم مار هنوز اونجا بود در کمین بود اما متوجه این شدم که ترسم رو حس میکنه یعنی وقتی میترسیدم بیشتر میومد جلو اما وقتی نمیترسیدم اون جایی که بود وایمیستاد و به من زل میزد در همون لحظه برادرم یهو میاد اتاق خواب من بیشتر بخاطر برادرم ترسیدم و مار هم میخواست بهش صدمه بزنه و من گفتم برو اون اتاق چرا اومدی اینجا و آخرش نفهمیدم چیشد و از خواب بلند شدم
Iran (Islamic Republic of)
صغری
۱۳:۴۰ ۰۱ تير ۱۴۰۰
من خواب دیدم که یه مار سفید کوچک شوهرم دنبالشکرد که بگیرش و اون مار می‌پرید برای من فقط میخواست منو اذیت کنه یعنی کاری به شوهرم نداشت که پرید زیر پای من نیز زد که بیدار شدم تعبیر این خواب چیست
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۷:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
سلام.در خواب دو مار رو دیدم یکی سفید بود بالای پرده و فقط من رو نگاه میکرد و دیگری سیاه و قهوه ای بود که فقط دنبالم میکرد و من مدام فرار میکردم و هرجا که میرفتم دنبالم میومد حتی اگه اونجا راهی نداشت و اینکه خانه مادربزرگم بود. لطفا تعبیرش رو بمن بگین
Iran (Islamic Republic of)
منوره
۱۵:۱۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
ممنون میشم اگر تعبیر خواب من رو بهم بگین
من خواب دیدم توی خونه بودم روزه گرفته بودم ولی ناخواسته شکستمش و بعد بردار و پدرم توی خونه راه میرفتیم مار خیلی بزرگ و قویی هم دور خونه بود خیلی دراز بزرک پهن بود تا ما رو دید گفت برترین منم بیام و از یک بلندی افتاد پایین و بیدار شدم میتونم بدونم این خواب خیلی بده یا نه ممنون میشم کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
من خواب دیدم تو یه جایی هستم از زمین همینجور مار میاد بیرون از چهار طرفم ولی همشونو دارم میکشم
Turkiye
مهدی
۰۸:۴۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
من خواب دیدم که از یک بالای بام بالای دیوار می رم دوطرف من هولی است طرف راست من خیلی زمین پایان است یک مار سیاه می‌بینم آو خیلی پایین است من بالای دیوار هستم آوبمن آسیب نمی رساند از طرف چبم مار بسیار بزرگ حمله ورمشود زمین هم خیلی بالا است یعنی برابر دیوار همین که از پای راستم نیش بزند از خواب بیدار میشوم چی تعبیر دارد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۲۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
من خواب دیدم چهار تا مار یکی مسی رنگ بود و رنگ های دیگه را یادم نیست خیلی بزرگ بودن برام تعجب آور بود که مارها بدنی ساده داشتن و معمولی و لی روشون خالکوبی گل قرمز داشتن یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
الینا
۱۳:۲۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
وای من خواب دیدم توی ایوان خونم بودم بعد باد میزد هیچ کس هم نبود فقط خودم بودم بعد مار سیاه رنگ به من حمله کرد ۲ شبه این خوابو میبینم
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام من خواب دیدم یه مار بزرگ دور ریشه درخت پیچیده بود بعد من زدم با بیل تو سرش ولی هیچ چیز ش نشد بعد من هم ولش کردم امدم ازونجا اگر تعبیر شو می‌دانید بگید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
منم
۱۰:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
چقدر عکساشو گذاشتین. آدم میترسه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۳۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام من خواب دیدم یه مار کوچک روی درخته و شوهر عمم(عموم) و دخترش و دختر عمه دیگم هم هست بعد عموم اونو از رو درخت برش میدارع میندازه پایین ولی مار از دختر عمه هام رد میشه و به من میرسع هی بزرگ تر میشع و رنگش هم زرد و سفیده
جالب اینجاست میتونست حرف بزنه یعنی یه چیزی در حد حالا گیرت انداختم میگفت البته من اینجوری میشنیدم بعد هی عقب میرفتم که یه دفعه گفتم یا ابلفضل کمکم کن و یه اقایی امدن و یه چیزی مثل دست مارمولک از بدن مار داشت خارج میشد که از خواب بیدارم کردن برای نماز صبح
هر که میدونه تعبیرش کنه خیلی نگرانم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۴۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام.من خواب دیدم یکجایی مثل رستورانهای سرراهی غذا گرفتم بخورم.رفتم توی یک اتاق مبله دیدم یک مار بوا گوشه تاقچه بود اول ترسیدم بعد دیدم این مار وحشی نیست ولی جالبه دیدم دیس برنج دستم روباید بایک مار خیلی کوچک بوا باید بخورم یک گاز زدم حالم بد شد انداختم جلوی مار بزرگ اونم نخورد.جالبه مار بزرگ میتونست حرکاتتو تقلید کنه.
ممنون تعبیرشو بگید.
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۲۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام من خواب دیدم با رفیقم توو اتاقم هستیم بعد ی مار نازک و بلند روی تختم حرکت میکنه میره زیر تخت. ی مار دیگه که شبیه همون بود فقط ی ذره کوتاه تر بود میاد رو تختم رفیقم میگیرتش دم مار رو محکم فشار میده و مار میمیره بعد من میام بیرون ولی رفیقم اون ماری که رفته بود زیر تخت رو هم میکشه.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۵۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
من خواب مار بزرگی دیدم بی آزار ولی همش در فرار بود هر کاری کردم نتونستم بگیرمش
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۷:۰۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام من خواب دیدم رفتم تو فروشگاه و یه مار یخ زده سفید خریدم ک تو پلاستیک بود ولی دهنش باز و و قیافه وحشتناکی داشت، بعد ی ماشین نگه داشت توش ادم بودن من از این ماره ترسیده بودم گذاشتمش تو ماشین اونا و همین که درو بستم ماره بلند شد و اون افراد تو ماشینم جیغ کشیدن و ماره بهشون حمله کرد منم فرار کردم سمت فروشگاه ولی دیدم دنبالمه ماره و تو همبن موقع از فروشگاه درومدم و از خواب بیدار شدم، میشه بهم بگید تعبیرش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
من خواب یه مار کوچیک سیاه دیدم. که تو خونم داشتن بهم حمله میکردن ولی سه تا شون نتونستن بهم اسیب برسونن . ولی یکی بهم گفت که چهار تا مار باید باشن. چهارمی یکم دیگه نمیدونم از کجا یهو بهم نیش زد خیلی هم بزرگ بود. این یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
منم خواب مار زرد رنگ دیدم که با بچه هاش بود تعدادشونم زیاد بود.همه رو کشتم.جدیدا خواب های عجیبی می بینم
Afghanistan
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
من در خواب دیدم که مار ها به سمت من و یک نفر دیگری که پهلویم ایستاده حرکت کردند اما هیچ آسیبی به ما نرساندند
Iran (Islamic Republic of)
تحسین
۲۳:۰۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
من در خواب دیدم دارن مارهاروتیکه تیکه میکنن با ترقه ای یا همچین چیزی و تیکه هاش به سمتم پرت میشد جوری که میترسیدم بهم بخوره یه رفیقمم باهام بود و میگفت که نزار بهت بخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام من دیشب خواب دیدم که یک مار زرد امده من را گاز میگیره ولی من چیزیم نشد و نمردم
Iran (Islamic Republic of)
اعظم
۰۸:۳۱ ۲۹ دی ۱۳۹۹
من خواب دیدم تو ی خونه از خودم پر از کارهای رنگارنگ ولی کاری ب کسی نداشتند مثله اینکه داشتن برای خودشان زندگی میکردن
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۱۱:۱۱ ۲۸ دی ۱۳۹۹
من دیشب خواب دیدم ی مار سفید با خال های مشگی وارد خونه شده و اومد داخل اتاق، انگشت مادرم نیش زد،ولی من با ی شعی پلاستکی کردم دهن مار و دیگه نتوست منو نیش بزنه،بعد ی دفعه ای غیب شد،میخواستم تعبیریش بدونم چیه؟
India
علیرضا
۰۹:۰۴ ۲۵ دی ۱۳۹۹
سلام من خواب دیدم که یک ظرف پلاستیکی شفاف دارم در اتاقم توش صد ها مار وجود داشت ریز و درشت سیاه و چند تا سفید بزرگ و نتونستم کنترلشون کنم درشون باز شد همشون اومدن بیرون اصلا ترس نداشتم ولی برای اینکه مادرم نترسه کله مار هارو با اسپری الکل کشتم
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۷:۳۹ ۲۲ دی ۱۳۹۹
سلام من خواب دیدم تویه چشمم مار زرد رفته خیلی کوچیکه بعد چشمم چسبنده شده می‌خوام مارو در بیارم اما دستم میچسبه به چشمم گرفتم که در بیارم از نصف دو تکه شد اما قسمت سرش رفت انتهای چشمم دیده نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۹ دی ۱۳۹۹
سلام من خواب مار زرد رنگی دیدم که اونو دوتا تکه کردم وقتی برگشتم ببینمش دیدم اون قسمتی که سر داره رفته یعنی هنوز زنده بود و دنبالم بود تعبیرش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
F.T
۲۳:۱۴ ۱۸ دی ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر من خواب دیدم داخل خونمون یه مار خاکستری زیر شومینه است که با جارو برقی میکشمش و بعد میبینم اون طرف تر از مار خاکستری یه بچه مار کوچولوی سیاه سفید هست تعبیرش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۲۰:۵۹ ۱۲ دی ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر
من در خواب رودخانه ی گل الودی رو دیدم که خودم با خانواده ام با قایق از ان عبور میکردیم و در ان رودخانه پر از مارهای بزرگ بود که به ما نگاه میکردند و نیش هاشون. رو بیرون اورده بودند و حمله میکردند اما هیچکس جز من از اون مارها نمیترسید
Iran (Islamic Republic of)
ali fayazi
۱۰:۴۸ ۰۹ دی ۱۳۹۹
من تو هواب دیدم ک یه جایی مثل قنات طور یا یه رود بزرگ ک خشک شده مار سیاهی ک زنگوله داره بهم نکاه میکنه بعد هم پریت ک نیشم بزنه ولی با چوبی ک تو دستم بود از خودم دورش کردم و زخمی شد ولی ازش خون نیومد بعد یهو پدرم چوب و از من گرفت و اون مار رو دو تیکه کرد و بعد هم مورد بازخواست کردم قرار گرفت چرا اون مار رو کشته اگ میشه زود تر این خواب منو تعبیر کنید پای مرگ و زندگی وسطه
Turkiye
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۸ دی ۱۳۹۹
سلام شب شما بخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۷ دی ۱۳۹۹
تعبیر خواب مار کوچک سبز پرنگ و خال های توپ توپی چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
Fatemeh
۰۴:۵۸ ۰۷ دی ۱۳۹۹
سلام من خواب دیدم ک ماری بزرگ در حیاط خانه ما هست ک منو پدرومادرم اونو دیدیم ولی اونا ترس چندانی نداشتنن ولی من خیلی میترسیدم ک نیشمان بزند همش حواصم بهش بود و او مارا نگا میکرد و دوری در حیاطمان زد بعد ب سوراخی در بین دیوارمون بود وارد اون شد انگار اون لانه اش بود رنگش زیاد یادم نمیاد ولی انگار سفید مشکی خاکستری مشکی بود
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۰:۵۲ ۰۲ دی ۱۳۹۹
واقعا کامل ودقیق ممنون
Netherlands (Kingdom of the)
مریم
۱۳:۲۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
با عرض سلام و خسته نباشید
من با خانوادم ۴سالی میشه که رفت و امد ندارم بعد دیشب خواب دیدم که همشون تو یه خونه جمع هستن و ابجیم یه مار بزرگ اورده خونه و بچه های کوچیک دارن باهاش بازی میکنن هیچ کس به جز من نمیترسه .
ابجیم به من میگه نگران نباش اون نیش داره ولی نیشت نمیزنه،اما مار تا ترس منو میبینه میاد دنبالم من میرم تو اتاق ،مار هم میاد دنبالم میاد سمتم ،منم با وحشت میخوام داد بزنم ولی از ترس صدام در نمیاد.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
طاهره
۲۳:۴۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
سلام خواب دیدم یک تپه هست که پر از مارمولک هست من می ترسیدم ازش بالا برم ولی همسرم هی دعوام میکرد میگفت برو نترس اونا فرار میکنند و واقعا هم همین طور شد ولی بالاتر رفتم باز یک عالمه مار رو زمین بود و من خیلی ترسیده بودم ولی هیچی بهم حمله نکرد
Iran (Islamic Republic of)
حمید حیدری
۱۷:۰۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
من در خواب در صحرا مار دیدم خیلی بزرگ و دراز است هرچه میروم این مار تمام نمیشود وبامن هم کاری ندارد
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۰۹:۳۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
سلام من خواب دیدم یه مارکبری سیاه اومده توخونمون خواهرکوچیکموخیلی دوست داشت ولی انگشت منوگازگرفت میشه تعبیرشکبگید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۹:۱۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
سلام من چند روز پیش خواب دیدم که توی یه چاله ی سیاهی افتادم و دورم پراز مارهای سیاه وزرد هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
سلام من تو خوابم دیدم که مار از گوش پسرم بیرون میاد اگه تعبیر خوابمو بگید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
سلام من درخواب دیدم یک مارسفیددورانگشت حلقه زده درجای بسیار زیبا که ازپیش من آ ب زیبا ی همم بود که بعد ماربزرگ می‌شود ولی سفید بود کسی مرده بود درخوابم بود اسم ان یوسف بود کمک می کند تاازدست مار بزرگ فرار کنم
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۸:۴۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
سلام من در خواب دیدم که یک مار سیاه دور موهام داره میپیچه
و اینکه من چند روزی هست که سردرد دارم
میخواستم بدونم که تعبیر خوابم چیه و این سردرد
چند نفر میگن که جن داره منو تسخیر میکنه
ولی من باور نکردم
Slovenia
سارینا حبیبی
۲۰:۱۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
بله همینطور است
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۴:۱۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
سلام من خواب دیدم یه مار زرد با خال های سیاه بهم خیره شد ودور خودش می چرخه وبزرگ هم هست بعد در داخل اتاق هم مار های سیاه بسیاری هستند که به برادر کوچیکم حمله کردند ولی کاری با خودم ندارن بعد تونستم مار هارو از برادرم دور کنم ولی هیچ کدوم از مار ها توان آسیب زدن به من رو ندارن خلاصه از بچگی داریم با مار ها و داستان های مختلف دست پنج نرم میکنیم ولی چیکار کنیم که عادت کردیم
Iran (Islamic Republic of)
شهرام اسدخانی
۱۲:۰۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
سلام و امیدوارم خسته نباشید
دیشب خواب دیدم البته صبح شده بود
که یک مار خیییلییییی دراز ولی لاغر داخل خو نمونه
و من میخواستم بکشمش ولی ترسیده بودم و اونم یه سوراخ توخونمون بود
میرفت داخل همون سوراخ رفتم داخل اشپز خونه دیدم تو سطل اشغال خونمون دوتا نون خشک هستش از سطل اشغال برداشتمشون گذاشتم کنار
اگه تعبییر خوابمو بگید ممنون میشم
۱۲۳