اخبار باشگاه استقلال؛

زمان سفر استقلال به آلمان مشخص شد

اعضای تیم فوتبال استقلال پس از دریافت روادید آلمان در هفته جاری به این کشور سفر خواهند کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق هماهنگی های صورت گرفته اعضای تیم فوتبال استقلال روز گذشته با حضور در سفارت آلمان نسبت به اخذ روادید این کشور اقدام کردند و در نهایت آبی ها موفق شدند تا پایان ظهر دیروز روادید مربوطه را دریافت کنند.

استقلالی ها برای برگزاری یک بازی دوستانه مقابل «کالسروهه آلمان: قرار است روز پنج شنبه هفته جاری از راه ترکیه به آلمان بروند تا این دیدار را آنجا برگزار کنند .

شاگردان شفر پس از حضور در کشور آلمان و برگزاری دیدار دوستانه به ایران باز می گردند، اما با این وجود استقلالی ها بازی سوپر جام مقابل پرسپولیس را از دست می دهند .حتی تیم امید های استقلال هم که پیش از این قرار بود طبق خواسته شفر در بازی سوپر جام روز بیست و نهم تیر به میدان بروند نمی توانند به دلیل بازی در تاریخ 31 تیر ماه آن هم مقابل پرسپولیس این کار را انجام دهند .با این حساب استقلال از حضور بزرگسالان و تیم امید در بازی سوپر جام ناکام است.

برنامه تمرین امروز استقلال

بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز در 2 نوبت صبح و عصر تمرینات خود را برای آمادگی هر چه بیشتر در اردوی ترکیه دنیال خواهند کرد .

طبق صلاح دید شفر تمرین روز گذشته آبی پوشان پایتخت تعطیل بود و اعضای تیم فوتبال استقلال دیروز با حضور در ترکیه به گردش و تفریح پرداختند .

افتخاری راهی ترکیه می شود 

طبق اعلام قبلی مدیر عامل باشگاه استقلال قرار است وی امروز برای مذاکره با تیام و جپاروف راهی ترکیه شود تا قرارداد این 2 بازیکن را نهایی کند .

همچنین مدیران استقلال مذاکرات رسمی خود را با نیو مایر در ترکیه انجام می دهند تا این هافبک آلمانی 32 ساله را نیز جذب کنند .

با این وجود بازیکنان خارجی همچون تیام ،جپاروف و نیو مایر راهی ترکیه می شوند تا قرارداد های خود را پس از توافق نهایی کنند.


بیشتر بخوانید:


حضور هواداران استقلال  مقابل وزارت ورزش و جوانان

هواداران تیم فوتبال استقلال در اعتراض به مديران مقابل وزارت ورزش و جوانان حاضر شده بودند امروز نيز در این محل حاضر شدند.

نامه استقلالى ها به سازمان ليگ

با توجه به اينكه استقلالى ها در نظر ندارند در بازى سوپر جام روز بيست و نهم تير ماه شركت كنند بر همين اساس مسئولان سازمان ليگ از مديران اين باشگاه خواسته اند تا درخواست خود را براى انصراف به صورت كتبى ارائه دهند.

با اين وجود استقلالى ها طى روز هاى گذشته نامه اى را براى تغيير بازى به سازمان ليگ ارائه دادند و همچنين در اين زمينه افتخارى نيز صحبت هايى را با سلطانى فر وزير ورزش و جوانان داشته است.

أخذ رواديد صياد منش در گرو رضايت والدين

با توجه اينكه قرار است آبى پوشان براى برگزارى ديدارى دوستانه راهى آلمان شوند بر همين اساس استقلالى ها روز گذشته رواديد آلمان را براى حضور در اين كشور دريافت كردند اما در اين ميان الهيار صياد منش بازيكن جوان آبى ها بدون رضايت والدين خود نتوانست رواديد بگيرد.با اين وجود صياد منش براى دريافت رواديد آلمان بايد ابتدا رضايت نامه والدين اش به دست استقلالى ها برسد تا در آن صورت او بتواند با حضور در سفارت آلمان رواديد بگيرد.

چشمى وارد باشگاه استقلال شد

روزبه چشمى مدافع تیم فوتبال استقلال که از تیم هاى قطرى و هلندى پیشنهاد دارد لحظاتى پیش به همراه مدیر برنامه هاى خود وارد باشگاه استقلال شد تا وضعیت اش براى سال جدید را مشخص کند.

این بازیکن با استقلال یک سال دیگر قرارداد دارد، اما با پرداخت ٤٠٠ هزار دلار مى تواند از جمع آبى‌ها جدا شود.

توفیقى استعفا بده نیست!

در حالى که شنیده مى شود توفیقى مسئول نقل و انتقالات و معاون ورزشى باشگاه استقلال در نظر دارد از سمت خود استعفا کند، اما این امر از سوى وى تکذیب اعلام شد.

توفیقى در این باره گفت: با قدرت کارم را ادامه مى دهم و براى موفقیت استقلال از هیچ کوششى دریغ نمى کنم.

افتخارى درصدد پرداخت مطالبات بازیکنان شاکى

مدیرعامل باشگاه استقلال درصدد است تا مطالبات بازیکنان اسبق تیم را که شکایت هاى آن‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا موجود است را پرداخت کند.

با این وجود افتخارى امروز هم مطالبات مگویان و جمشیدیان را پرداخت کرده است.

حسینى در دفتر افتخارى حاضر شد

مجید حسینى مدافع آبى‌ها براى دریافت گذرنامه خود در دفتر افتخارى مدیرعامل استقلال حاضر شد و این موضوع در حالى رخ داده که استقلالى‌ها به هیچ عنوان حاضر نیستند رضایت این بازیکن را براى حضور در باشگاه ترکیه اى صادر کنند.

حسینى پس از اینکه نتوانست گذرنامه خود را از افتخارى بگیرد براى شکایت از وى راهى فدراسیون فوتبال شد.

طبق اعلام یکى از مدیران استقلال حسینى یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و باید در تیم بماند.

زرندى و برادرى از استقلال رفتنى شدند

طبق اعلام منابع آگاه زرندى مدیر روابط عمومى و برادرى مسئول کارهاى بروو مرزى استقلالى‌ها از سمت هاى خود در این باشگاه برکنار شدند و حتى نفرات جدید جایگزین آن‌ها در باشگاه استقلال حضور پیدا کردند.

واکنش مجیدى به صحبت هاى عضو هیئت مدیره استقلال

در حالى که ملکى عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده بود پیام منتشر شده در صفحه اجتماعى فرهاد مجیدى دست نوشته فرد دیگرى است در همبن راستا بازیکن اسبق آبى‌ها نیز به این موضوع واکنش نشان داد.

زمان سفر استقلال به آلمان مشخص شد

پیشنهاد اماراتى قلب هاى آبى تیام را پاک کرد!

زمان سفر استقلال به آلمان مشخص شد

در حالى که استقلالى‌ها این روز‌ها درصدد تدارک براى حضور در ترکیه و مذاکره با تیام هستند، اما این بازیکن قلب هاى آبى خود مربوط به تیم استقلال در اینستاگرام را پاک کرد و در همین راستا شنیده مى شود وى با پیشنهاد تیم اماراتى مواجه شده است.

البته بعید نیست این موضوع بیشتر براى بازار گرمى باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار