کشف ۲۶ هزار لیتر روغن موتورفاقد هرگونه مجوز گمرگی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲۶ هزار لیتر روغن موتور قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرگی به ارزش یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال در شهرستان "سراوان" خبر داد.

سردار محمد قنبری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از قاچاق سوخت و هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته یکی از تیم‌های پلیس آگاهی شهرستان سراوان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی به یک دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از بررسی مدارک بار خودرو در بازرسی از آن ۲۶ هزار لیتر روغن موتور قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش این محموله یک میلیارد و ۸۲۰ ریال برآورد شده، خاطر نشان کرد: خودرو تریلی توقیف و راننده متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سردار قنبری با اشاره به شعار امسال تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ورود بی رویه تولیدات خارجی، اثرات منفی فراوانی بر تولیدات داخلی و اقتصاد کشور دارد از این رو پلیس بنا به وظایف ذاتی خود و در راستای تحقق این شعار با جدیت عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

حمایت از کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار