سفر نماینده مقام معظم رهبری در سوریه به فریمان

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه به فریمان سفر کرد و از مصلی در حال ساخت این شهر بازدید کرد.

سفر نماینده مقام معظم رهبری در سوریه به فریمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده مقام معظم رهبری در کشور سوریه در جمع بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان فریمان با اشاره به این که یک سوم آیات قرآن مربوط به دشمن شناسی است گفت: اختلافات داخلی نباید ما را از دشمن اصلی و شیطان بزرگ آمریکا غافل سازد.

وی افزود: آن چه امروز به عنوان مسئله و محور مقاومت مطرح است از ایران تا سوریه، لبنان و فلسطین است و این تفکر در حقیقت مبارزه علیه شیطان اکبر و غده سرطانی آمریکا و اسرائیل است.


ابراز محبت غیر مسلمانان سوریه نسبت به حضرت زینب (س) از برکات حضور ایران در سوریه است


نماینده مقام معظم رهبری در کشور سوریه در جمع نمازگزاران مسجد امام رضا (ع) فریمان نیز با اشاره به دلایل حضور ایران در سوریه گفت: اطاعت از امر، ولی فقیه در عصر غیبت مبنی بر حضور جوانان و مدافعان حرم در کشور سوریه یکی از دلایل حضور جوانان در سوریه است وشهدای مدافع حرم به تبعیت از یاران اباعبدالله الحسین به یاری، ولی خدا شتافتند.

آیت الله طباطبایی اشکذری افزود: دشمن تلاش می‌کرد تا محور مقاومت پیوندش بریده شود و سوریه را از ایران و محور مقاومت جدا کند، اما شهدا رفتند تا محور مقاومت همچنان پابرجا بماند.

وی علاقه و ابراز محبت اهل سنت و حتی غیر مسلمانان سوریه نسبت به حضرت زینب کبری (س) را از برکات حضور ایران در سوریه برشمرد و گفت:امروز میان دو ملت سوریه و ایران پیوندی ارزشمند برقرار شده که به راحتی گسستنی نخواهد بود.

انتهای پیام// ز.‌ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار