مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان؛

طلاق های عاطفی زیبنده جامعه ما نیست

فاطمه السادات حسینی گفت: خانواده‌ها مبتنی بر مهارت‌های اساسی، آموزه‌های جامعه شناسی و مبانی دینی و اعتقادی باید به پایداری و استحکام رسیده و درپرتوی این استحکام، سلامت اجتماعی نیز ارتقاء یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فاطمه السادات حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در نشست گفتمان دینی با موضوع تحکیم بنیان خانواده با اشاره به اینکه حال برخی از خانواده‌ها خوب نیست، گفت : امروز در برخی خانواده‌ها شاهد طلاق‌های عاطفی و آسیب طلاق هستیم که زیبنده جامعه نیست.

وی بیان کرد: از نگاه روانشناسی داشتن مهارت‌های ده گانه در بین افراد خانواده ضروری است و در کنار آن آموزه‌های جامعه شناسی نیز باید به اعضای خانواده آموزش داده شود.

وی به ساماندهی مراکز مشاوره در استان کرمان نیز اشاره کرد و ادامه داد: در استانداری کرمان نیز در قالب تفاهم نامه‌ای زمینه ارائه مشاوره به افراد شاغل در این سازمان فراهم شده است.

حسینی در ادامه از حیا، عفت و حجاب به عنوان یکی از ضروریات دین اسلام یاد کرد و افزود: انقلاب و دوران دفاع مقدس برای دفاع از ضروریات دین بوده است.

وی اظهارداشت: نگاه ما باید نگاهی اعتقادی باشد و باید همانگونه که برای تامین لوازم و وسایل آسایش فرزندان هزینه می‌کنیم برای بینش، نگرش و فکر فرزندان خود نیز هزینه کنیم.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کرمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حوزه مسائل خانواده و بانوان، برنامه‌های شاخص سال ۹۷ در قالب ۱۰۰ برنامه استانی با ۷ رویکرد و ۱۲ برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تدوین شده است.

وی بر توسعه مطالبه گری برای حل مشکلات جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: مهمترین رویکرد برنامه‌های حوزه بانوان و خانواده استانداری کرمان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده است.

در این نشست دکتر خوشدست و دکتر زینلی به بیان مبانی تحکیم بنیان خانواده پرداختند.

انتهای پیام/ی

برگزاری نشست گفتمان دینی با موضوع تحکیم بنیان خانواده در کرمان

برچسب ها: استانداری ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار