برگزاری محفل انس با قرآن در زیارتگاه آیت الله مدرس کاشمر

مدیر زیارتگاه آیت الله مدرس (ره) کاشمر گفت: محفل قرآنی با حضور قاری و حافظ بین المللی و نیز قاریانی از کاشمر در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن در زیارتگاه آیت الله مدرس کاشمربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد یعقوبی مدیر زیارتگاه آیت الله مدرس (ره) کاشمر افزود: این محفل انس با قرآن همزمان با دهه مبارک کرامت با استقبال اقشار مختلف مردم و علاقه‌مندان به کلام وحی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این محفل قرآنی قاریان ممتاز شهرستانی و بین المللی به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداختند، تصریح کرد: محمد خاکپور حافظ بین المللی کل قرآن کریم و مهدی هدایتی فر از قاریان اعزامی از سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و قاریان ممتاز شهرستانی اقایان مهدی موذن، محسن فتحی و مهدی نیک روش آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند.

مدیر زیارتگاه آیت الله مدرس (ره) کاشمر با اعلام اینکه در سال برنامه‌های مختلف قرآنی در زیارتگاه شهید مدرس برگزار می‌شود، گفت: جلسات ترتیل ویژه خواهران و برادران، جلسه آموزش قرآن کریم هر چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء ویژه دانش آموزان و اجرای طرح تلاوت نور قرائت یک صفحه از قرآن کریم هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء، جلسه آموزش علوم قرآن به صورت هفتگی، طرح آیه‌های نیایش از جمله برنامه‌های قرآنی هستند که در این مکان برگزار می‌شود.

محمد یعقوبی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی شهید مدرس توسعه و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی را در دستور کار قرار داده است افزود: در سال تحصیلی جاری، حدود 104 نوآموز در مهدالرضا زیارتگاه شهید مدرس زیر نظر اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی آموزش‌های لازم را جهت یادگیری روخوانی قرآن فرا می‌گیرند.

وی با تأکید بر اینکه باید رهنمود‌های قرآن در متن اندیشه و زندگی مردم جاری شود، تصریح کرد: برگزاری این محافل می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به خصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد.
 
انتهای پیام//ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.