جشنواره غذا‌های سنتی و صنایع دستی در ارگ تاریخی راین برگزار می‌شود

نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در بخش راین از برگزاری جشنواره غذا‌های سنتی و صنایع دستی از تاریخ ۴ لغایت ۱۰ مردادماه سالجاری در محل ارگ تاریخی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،"سید وحید طاهری" نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان  گفت : اولین جشنواره غذا‌های سنتی به همراه نمایشگاه صنایع دستی ویژه بانوان استان کرمان در محل ارگ تاریخی راین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با حضور هنرمندانی از سراسر استان کرمان برگزارمی شود، اظهار کرد: داوری اولین جشنواره غذا‌های سنتی و صنایع دستی شهر راین توسط خانم آستانی انجام می‌گیرد و به شرکت کننده برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در بخش راین تصریح کرد: آموزش رایگان پخت چند نوع غذای سنتی و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و هنری از جمله موسیقی‌های محلی و سنتی، نمایش آداب و رسوم محلی مناطق مختلف استان از برنامه‌های جانبی این جشنواره است.

وی با اشاره به شعار سالجاری مبنی بر "حمایت از کالای ایرانی" اظهارکرد: تمامی غرفه‌ها و همچنین اسکان غرفه داران به صورت رایگان خواهد بود و کسانیکه علاقمند به شرکت در این جشنواره می‌باشند می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۳۷۶۱۶۴۴ و ۳۳۷۶۱۴۰۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ی

جشنواره ای با بو وطعم ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار