به منظور صرفه جویی در مصرف برق برنامه‌های فرهنگی هنری در شب‌های داغ ریگان برگزار می‌شود.

صرفه جویی در مصرف برق درشب های داغ ریگانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،امام جمعه ریگان دراین مراسم گفت:به مناسبت دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی هنری مختلفی در شهرستان انجام شد وهمچنین به دلیل بحران آب تابستانی، در بیش از ۹۰ روستای شهرستان ریگان برنامه‌های فرهنگی هنری در قالب صرفه جویی در زمینه آب برگزار شد.

 

رنجبر ماهانی اظهار کرد: به زودی محفل انس با قرآن با حضور قاری کشوری در شهرستان ریگان برگزار می شود که  این محفل قرآنی با حضور اهل تسنن وتشیع در مرکز شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری می‌تواند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند وهمچنین ازماندن مردم درخانه و مصرف بالای برق برای خنک کردن محیط خانه جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: شهرستان ریگان یکی از شهرستان‌های کویری شرق استان می‌باشد که اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در شب‌ها در این شهرستان می‌تواند نقش به سزایی در صرفه جویی درمصرف آب وبرق داشته باشد.

این برنامه‌های فرهنگی هنری به همت دفتر امام جمعه وناحیه مقاومت سپاه شهرستان وفرمانداری این شهرستان با حضور خوانندگان برتر کشوری در پارک شهدای گمنام برگزار شد.

انتهای پیام/ح

صرفه جویی در مصرف انرژی و برنامه های فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.