رییس کمیته امداد امام خمینی (ره):

۵۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره و بدون متقاضی، به کمیته امداد واگذار می‌شود/حل مشکل مسکن مددجویان شهری

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:در سال جاری ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه سپاه در ساخت مسکن روستایی این نهاد را یاری می‌کند، گفت: در سال جاری ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته می‌شود.

سید پرویز فتاح در جلسه بررسی مشکلات مددجویان در شهرستان بوکان در استان آذربایجان غربی افزود: امسال با همکاری سپاه مساکن روستایی ساخته و به افراد بدون مسکن در مناطق روستایی تحویل می‌شود.

وی مسکن را مهمترین و گرانترین خدمت به مددجویان در سطح کشور عنوان کرد و افزود: در چند سال آینده مشکل مسکن مددجویان رفع می‌شود و در این ارتباط علاوه بر تعهدات سالانه ساخت مسکن از سوی کمیته امداد و دولت، مردم و خیران و سپاه متعهد شدند در زمینه ساخت مسکن نیازمندان روستایی و شهری این نهاد را یاری کنند.

فتاح ادامه داد: از مجموع واحد‌های در حال ساخت در ۱۵ استان کشور که کار ساخت آن‌ها آغاز شده است، یک هزار واحد آن در استان آذربایجان غربی است که توسط سپاه شهدای این استان ساخته می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص مسکن مددجویان در مناطق شهری نیز بیان کرد: با توافق دولت و مصوبه مجلس ۵۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره و بدون متقاضی به این نهاد واگذار می‌شود که پس از تکمیل در اختیار مددجویان شهری بدون مسکن قرار می‌گیرد.

فتاح افزود: دولت توافق کرده به مددجویان نیازمند شغل و دارای استعداد تحت پوشش این نهاد تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال پرداخت کند.

انتهای پیام/پ

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ارومیه

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.