کنسرت مهران مدیری تمدید شد

مهران مدیری پس از اجرا‌ی دورهمی اینبار با برگزاری کنسرت خود در برج میلاد میزبان هوادارانش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنسرت مهران مدیری کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون قرار است ۳۱ مرداد در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شود اما به دلیل استقبال طرفداران این هنرمند، یک روز دیگر نیز اضافه شد و در تاریخ ۱ شهریور  ماه مدیری در دو سانس به روی صحنه می‌رود. بلیت فروشی کنسرت یکم شهریور از ساعاتی دیگر آغاز می‌شود.

کنسرت مهران مدیری تمدید شد

مدیری سال هاست که در کنار فعالیت در حوزه سینما، به هنر اول هم علاقه دارد و چند سال پیش کنسرت برگزار کرد. او آلبوم «از روی سادگی» با موسیقی «بابک بیات» و «فردین خلعتبری» را در سال ۱۳۷۹ منتشر کرد که این آلبوم، چند اجرای کنسرت را در پی داشت. او همچنین با گروه دارکوب همکاری داشته و آلبومی همراه با حامد بهداد به سرپرستی همایون نصیری با نام «دارکوب» در سال 89 منتشر کرد. تیتراژ فیلم‌سینمایی «هم‌نفس» و سریال‌های «شب‌های برره»، «باغ مظفر»، «قهوه تلخ» و «زعفرانی» از جمله قطعاتی است که مدیری طی سال‌های اخیر خوانده است.

زمان برگزاری و جزئیات کنسرت مهران مدیری مشخص شد

 تیتراژ برنامه تلویزیونی «دورهمی» با موسیقی «مهیار علیزاده» آخرین کاری است که از مهران مدیری منتشر شده است که با اقبال دوستداران این هنرمند مواجه شد. گفته می شود که همکاری مدیری و علیزاده ادامه دار است و این دو مشغول تولید یک آلبوم هستند. قرار است که این کارگردان سینما چند قطعه از  آلبوم اخیرش را در کنسرت پیش رو بخواند.

انتهای پیام/

آخرین  کنسرت مهران مدیری قبل از محرم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
France
محمدرضا باقرپور
۱۲:۰۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۷
در کشور ما، یکی از مشکلات هم از آنجایی شروع شد و می شود که یه قهرمان ورزشی اومد عضو و رئیس شورای شهر شد؛ یه فوتبالیست اومد هنرپیشه شد؛ کارشناس کشاورزی اومد به مسائل فرهنگی پرداخت و خیلی موارد دیگه...به نظر من، هر کسی جای خودش باشه و در تخصص خودش بره جلو و ارائه کار بده، بهتره....آقای مدیری شما در همون جایگاه خودتون فارغ از همه انتقادهایی که هم به لحاظ شکلی و هم به لحاظ محتواییو ماهوی به کارهاتون وارده بهتر بودین اما این اواخر خیلی خودتون رو گم کردید.یه بحث هم اینه که تا تقاضا هست و تا این مردم اینجوری ذوق زده می شن و استقبال می کنند خب طبیعیه که چنین عرضه هایی هم هست و خواهد بود...تقلید همیشه نازیبا است و چه بسا خنده دار و وسیله سرگرمی دیگران...
Iran (Islamic Republic of)
zari
۱۱:۲۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
سلام میخواستم بدونم کنسرت اقای مدیری امروز جمعه 2شهریور برگزارمیشه یانه
Iran (Islamic Republic of)
ماهور
۱۸:۳۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
همین حسود بازیاس ک اوضاع مملکتمون ب اینجا کشیده خودمون با خودمونم نمیسازیم مدیری بنده خدا قصدت نیت خیر بوده اجرت با امام حسین اقای مدیری
Iran (Islamic Republic of)
فداکار
۱۶:۲۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
من همه ترانه هایجناب مدیری رو دوست دارم انشالله موفق وسربلند باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
اخه مدیری صدا داره!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
دوستداروطن
۰۸:۴۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
نه پس این خواننده های سطح پایین ... صدا دارند اخه چقدر حسودی میکنید مهران مدیری چهره محبوب و سرشناس هست صداش هم عالیه
آخرین اخبار