تایمز آو اسراییل: حمله سایبری حماس پس از برقراری آتش‌بس ادامه دارد

شرکت امنیت سایبری کلیر اسکای اعلام کرد گروه حماس یک نسخه کد قرمز را ایجاد کرده است که نسخه اصلی این نرم افزار به کاربران درباره حمله راکتی احتمالی هشدار می‌دهد که پناه بگیرند.

تایمز آو اسراییل: حمله سایبری حماس پس از برقراری آتش بس ادامه داردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تایمز آو اسراییل نوشت، آتش‌بس میان تل آویو و حماس که روز پنجشنبه پس از بیست و چهار ساعت درگیری‌های شدید در حصار مرزی غزه اجرایی شد، به نظر هیچ اثری بر جنگ فزاینده سایبری میان دو طرف نداشته است.

شرکت امنیت سایبری کلیر اسکای ClearSky اعلام کرد گروه حماس یک نسخه کد قرمز CodeRed را ایجاد کرده است که نسخه اصلی این نرم افزار به کاربران درباره حمله راکتی احتمالی هشدار می‌دهد که پناه بگیرند.

بواز دلوف Boaz Dolev مدیرعامل شرکت کلیر اسکای در گفتگو با تایمز اسراییل گفت: «زمانی که نرم افزار جعلی دانلود می‌شود کنترل تلفن همراه را به دست می‌گیرد و به اپراتور نرم افزار اجازه می‌دهد وسیله الکترونیک را ردگیری، صدا‌ها را ضبط کند، تماس برقرار کند و پیام بفرستد.»

به گفته دلوف، زمانی که نرم افزار جعلی روی تلفن نصب می‌شود، حذف آن حتی از طریق پاک کردن کامل نیز غیرممکن است. این نرم افزارمی تواند نخستین مرحله از برنامه گسترده حماس برای جنگ سایبری ضد اسراییل در بحبوحه خشونت‌های فزاینده در مرز غزه باشد.

هاآرتص روز گذشته گزارش داد که اسراییل و حماس توافقنامه‌ای که با میانجیگری مصر ارائه شده بود، امضا کرده اند که مفاد آن شامل توقف حملات نظامی اسراییل در صورتی است که حماس حملات راکتی خود را متوقف کند. این آتش بس سومین تلاش برای توقف خشونت‌ها طی یک ماه اخیر است.

انتهای پیام/

ادعای حمله سایبری توسط حماس پس از آتش‌بس با رژیم صهیونیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار