رکورد بی سابقه بارگیری از انبار نفت ساری

در پی شایعات کمبود و گرانی بنزین در مرداد امسال روزانه ۹/۳ میلیون لیتر بنزین در پمپ بنزین‌های منطقه ساری توزیع شد.

حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: انبار نفت منطقه ساری از مدرنترین و ایمن‌ ترین تاسیسات نفتی در منطقه شمال کشور است و توانست رکورد بی سابقه ۹/۳ میلیون لیتر مرداد امسال بارگیری شد .

وی سال بهره برداری کامل انبار نفت ساری را ۱۳۶۷ بیان کرد و افزود: تاسیسات انبار نفت ساری در زمینی به مساحت حدود ۳۰ هکتار متصل به مرکز استان با هدف تامین، ذخیره سازی و توزیع انواع فرآورده‌های نفتی مورد نیازاستان، دیگرمناطق و نیروگاه‌های شمال کشور تاسیس شد و در شرایط عادی از این انبار روزانه  ۳/۵ الی ۴ میلیون لیتر بارگیری می‌شود.

طالبی گفت: در پی شایعات کمبود و گرانی بنزین درمرداد امسال روزانه حدود ۹/۳ میلیون لیتر بنزین از انبار شهید اسماعیلی ساری در بین پمپ بنزین‌های منطقه ساری توزیع شد.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی پرسنل شریف منطقه ساری موج شایعه کمبود و گرانی بنزین در استان نتوانست باعث تعطیلی پمپ بنزین‌های منطقه ساری شود.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری از ایمنی بالای تاسیسات انبار نفت ساری خبر داد و افزود: با توجه به حساسیت‌های بالای عملیاتی در انبار نفت ساری، شناخت محیط‌های پر خطر، شرح وظایف و تقسیم کار هر یک از اعضا و انجام مانور‌هایی برای انجام کار بدون حادثه و ایمن، از وظایفی است که به درستی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ر

توزیع روزانه حدود ۹/۳ میلیون لیتر بنزین در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار