روش صحیح شستشوی انواع موها

سر را حتما یک روز در میان بدون خشونت،بدون چنگ زدن و بدون برس کشیدن و بدون ماساژ دادن شستشو دهید.

روش شستشوی موهای چرببه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در موقع شستشو باید موها را در کف دست‌ها قرار داد و به طور دورانی آنها را شست این طرز شستشو یک قانون کلی است و کسانی که از این روش پیروی کنند، حداقل از نظر شستشو،ریزش غیر طبیعی نخواهند داشت.
 سر را حتما یک روز در میان بدون خشونت،بدون چنگ زدن و بدون برس کشیدن و بدون ماساژ دادن شستشو دهید.

روش شستشوی موهای چرب

به طور تقریبی در حدود ۹۵ درصد مردم دارای پوست سر چرب هستند و بالا بودن این آمار بستگی به همان روش نادرستی دارد که از دوران طفولیت آغاز می‌شود.این نوع موها را فقط یک روز در میان بدون چنگ زدن،ماساژ دادن و برس کشیدن باید شستشو داد.به این ترتیب که موها را با کف دست‌ها و به طور دورانی می‌شوییم،بدون اینکه ناخن‌ها و یا نوک انگشتان با پوست سر تماس حاصل کند.دو دست شستشو در هر بار استحمام کافی است.


بیشتر بخوانید: هرآنچه درباره خارش پوست سر باید بدانید


روش شستشوی موهای خشک

به طور تقریبی دو درصد مردم پوست سر خشک دارند و از خشکی بیش از اندازه موها رنج می‌برند. برای رفع این مشکل از نظر شستشو به ترتیب زیر عمل می‌کنیم:

برای نظافت و شستشوی این موها می‌توان دو روز در میان موها را شست ولی بهتر آن است از قاعده کلی استفاده کرده و همان یک روز در میان بدون خشونت و به آرامی سر را شستشو داد.البته با ماساژ بسیار آرام و بدون چنگ زدن و برس کشیدن موها پوست سر را باید شست.دو بار شستشو در هر وهله استحمام کافی است.

روش شستشوی موهای عادی

برای شستن موهای معمولی که پوست سر نه چرب و نه خشک است،بین روش شستشوی موهای چرب و خشک عمل می‌شود.کسانی که به عللی موهایشان را از دست داده و یا طاس شده‌اند و یا موها را که از ته ماشین کرده‌اند،می‌توانند با کف دست‌ها به آرامی و بدون خشونت و تاکید پوست سر را کاملا بشویند.

منبع:سیمرغ

انتهای پیام/

روش شستشوی موهای چرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار