معاونت امور هنری ارشاد اعلام کرد؛

تفاهم نامه معاونت هنری و کیش درباره کنسرت خیابانی نیست

تفاهم نامه معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان منطقه آزاد کیش تنها در زمینه هنر‌های تجسمی و هنر معاصر است.

تفاهم نامه معاونت هنری و کیش درباره کنسرت خیابانی نیستبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ تفاهم نامه معاونت امور هنری با سازمان منطقه آزاد کیش با پنج محور بازار کسب و کار هنری، ایجاد مدرسه عالی هنری، ایجاد کارخانه‌های صنایع هنری، امکان سنجی برای احداث موزه هنر‌های معاصر و گردشگری هنری امضا شده است و ماده‌ای مبنی بر برگزاری کنسرت خیابانی در کیش، در تفاهم نامه نیست.

در حاشیه تفاهم نامه، سازمان منطقه آزاد کیش، پیشنهاد‌هایی را مطرح کرد از جمله پیشنهاد و ابراز تمایل کرد به مناسبت روز کیش، کنسرت خیابانی برگزار کند که معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای بررسی، اعلام آمادگی کرد؛ بنابراین مطالبی که در آن عنوان می‌شود وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی قرار است در کیش کنسرت خیابانی برگزار کند؛ نادرست است. معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارکننده هیچ کنسرت خیابانی نیست و چنانچه پیش از این از پیشنهاد بعضی هنرمندان برای برگزاری کنسرت رایگان برای مردم استقبال کرده است؛ اعلام می‌کند برای صدور مجوز کنسرت‌های در حمایت از مردم آمادگی دارد و امیدوار است سایر نهاد‌ها نیز همکاری لازم را داشته باشند.

همچنین پیشنهاد سازمان منطقه آزاد کیش را برای کنسرت خیابانی در روزی که به نام کیش نامگذاری می شود؛ بررسی می‌کند.

چنانکه در گزارش‌های منتشرشده درباره امضای تفاهم نامه آمده است؛ در هیچ یک از پنج محور تفاهم، برگزاری کنسرت خیابانی قرار ندارد و عنوان‌هایی مانند "مکان نخستین کنسرت خیابانی مشخص شد" و "تفاهم معاونت امور هنری و سازمان منطقه آزاد کیش برای برگزاری کنسرت خیابانی" استنباط و برداشت دقیق و صحیحی نیست.

انتهای پیام/

تکذیب یک خبر از سوی معاونت هنری ارشاد

 

برچسب ها: کنسرت ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار