تجلیل از سفیدپوشان عرصه سلامت استان مرکزی

در مراسمی در اراک از از خدمات ۱۷ نفراز سفید پوشان عرصه سلامت استان مرکزی تجلیل شد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛در مراسمی با حضور برخی از مسئولین استانی و جامعه پزشکی از خدمات ۱۷ نفراز سفید پوشان عرصه سلامت در اراک تجلیل شد.

کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم از زحمات جامعه پزشکی قدر دانی کرد و گفت: امروز یکی از نماد‌های قدرت در نظام جمهوری اسلامی وجود جامعه پزشکی متخصص در کشور است.

کریمی جذب گردشگران درمانی از سایر کشور‌ها به کشور ایران را پر افتخار دانست و گفت:خدمات و تخصص ممتاز جامعه پزشکی و پیشرفت در این زمینه سبب شده است تا سایر کشور‌های دیگر برای درمان به ایران آیند.

وی ساخت هر چه سریعتر فاز جدید بیمارستان، ولی عصر را خواستار شد و گفت:امید واریم با بهره برداری از این طرح به شاخص‌های اصلی پزشکی و درمانی در این بیمارستان برسیم.

ایجاد مراکز جدید درمانی در کشور با اجرای طرح تحول سلامت

مقدسی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت:با اجرای طرح تحول سلامت و رفع اشکالات آن مراکز جدید درمانی زیادی در کشور ایجاد شده است.

مقدسی با اشاره به تلاش‌های ارزشمند جامعه پزشکی در کشور گفت: از ابتدای سال تاکنون طی دو مرحله برای تکمیل فاز جدید بیمارستان، ولی عصر و سایر پروژه‌های درمانی از اعتبارات ملی در استان مرکزی ابلاغ شده است.

وی به مشکلات جامعه پزشکی هم اشاره کرد و گفت:در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطالبات به حق جامعه پزشکی مطرح شده است که بخشی از آن حل شده و بخش دیگر آن در حال پیگیری است.

یکی از مسائل و مشکلات جامعه پزشکی تاخیر در پرداخت است

طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی هم در این مراسم با بیان اینکه یکی از مسائل و مشکلات جامعه پزشکی تاخیر در پرداخت است گفت: در بحث بیمارستان‌های دولتی و مراکز خصوصی حدود یک سال از بیمه‌ها طلب کار هستیم.

طاهر احمدی افزود:مالیات‌های سنگین جامعه پزشکی یکی دیگر از مسائل و مشکلات جامعه پزشکی است.

وی با اشاره به اینکه در استان مرکزی تعداد تخت‌های بیمارستانی نسبت به جمعیت از متوسط کشور پایین‌تر است گفت: فاز جدید بیمارستان، ولی عصر از سه سال گذشته تا کنون ۶۵ درصد تکمیل شده است که این پروژه برای تکمیل نیاز به اعتبارات لازم دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.