افزایش ۱۲۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری در اردبیل 125 درصد افزایش یافته است.

حسین عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: در سال جاری کشفیات مواد مخدر در اردبیل 125 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت ۹۰۰ کیلوگرم انواع مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: قتل از جمله جرائمی است که ناامنی را در جامعه افزایش می دهد، لذا در اولویت نیروی انتظامی به لحاظ پیشگیری و برخورد است.

عبدی نزاع و درگیری را از دیگر جرائم مورد توجه پلیس برشمرد و ادامه داد: نزاع و درگیری کوچک و خرد در این استان وجود دارد اما براساس آمار کشوری تنها شش درصد آن در اردبیل به عنوان جرم اولویت دار پلیس، نزاع دسته جمعی بوده است.

وی با بیان اینکه اردبیل در بحث نزاع و درگیری رتبه ۲۲ کشوری را دارد، تصریح کرد: در بحث سرقت نیز این استان دارای کمترین میزان در زمینه سرقت های کلان و سازمان یافته است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: چنانچه ۷۸ درصد سرقت هایی که در استان اردبیل صورت می گیرد خرد بوده و توسط افراد معتاد صورت می گیرد.

عبدی وضعیت این استان در زمینه قاچاق کالا را نیز مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد که اردبیل جزو استان های قاچاق خیز کشور نبوده و آمارهای این حوزه دارای کمترین میزان است.

وی ارزش کشفیات انواع کالاهای قاچاق را در استان اردبیل حدود ۴۲ میلیارد ریال برشمرد.

انتهای پیام/ع

اردبیل در بحث نزاع و درگیری رتبه ۲۲ کشوری را دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.