نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت : با توجه به اینکه نزدیک به 700 هزار میلیلارد تومان طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد ، برای اتمام این طرح ها به حضور جدی بخش خصوصی نیازمندیم.

ضرورت حضور بخش خصوصی برای اتمام پروژه های نیمه تمام در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ، در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان گفت : با اتفاقاتی که در ماه ها و روزهای اخیر در اقتصاد کشور افتاده باید بخش خصوصی را حساب شده فعال کنیم.

وی افزود: نزدیک به ۷۰۰ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که اگر بخواهیم این پروژه ها به اتمام رسیده و از بن بست خارج شویم، به حضور جدی بخش خصوصی نیازمندیم.

اسدی تصریح کرد: تاکنون خصوصی سازی به گونه ای اتفاق افتاده که با مشکلاتی روبه رو بوده و اگر به صورت منطقه ای و استانی عمل کنیم، بهتر خواهد بود و مشکلات نیز کمتر می شود.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف، ارائه خدمت بهتر به مردم است و باید کار در بخش خصوصی اتفاق بیفتد یادآور شد : عدم برنامه ریزی برای اجرای امور از مشکلات است ضمن آنکه تشکیلات منسجمی نیز برای همراهی وجود ندارد.

وی افزود: باید تئوری ها را کنار گذاشته و وارد عمل شویم و باید این جلسات نتیجه عملی و کاربردی داشته باشد.

 

انتهای پیام/س

 

نیاز به حضور جدی بخش خصوصی برای اتمام طرح های نیمه تمام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار