واکنش آیت الله نوری همدانی به حادثه اخیر فیضیه:

بخشی از سخنان و شعار‌ها نادرست بود/ حوزه علمیه سکولارنیست

آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: قسمتی از مطالب جلسه و بعضی از شعارها در مدرسه فیضیه قم دقیقا در راستای اهداف دشمنان بود.

اجازه نمی دهیم کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سوال ببردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید امروز در مشهد ضمن اظهار تاسف از بعضی مطالب و شعار‌های تجمع طلاب در مدرسه فیضیه گفت: در شرایط فعلی کشور نیاز به تفکر و کمک برای حل مشکلات مردم دارد و این تجمع هم ظاهرا برای همین موضوع بود، اما چطور می‌شود کسی بیاید سخن بگوید و حوزه علمیه و خدمات علماء و مراجع را زیرسوال ببرد.

وی افزود: حوزه علمیه که در طول تاریخ در مقابل ظلم ماند استکبار ستیز بود حال این گونه قضاوت بی انصافی است. حوزه هیچ گاه سکولار نبود و نیست و نخواهد بود. چرا باید کسی را به حوزه بیاورند که از حوزه بی اطلاع باشد، قسمتی از مطالب سخنران جلسه و بعضی از شعارها در مدرسه فیضیه قم دقیقا در راستای اهداف دشمنان بود.

این مرجع تقلید برخی شعار‌های دست نوشته شده را در این تجمع بسیار ناراحت کننده دانسته و گفت: کسانی که این شعار‌ها را نوشتند خواسته به حق طلاب و علماء را منحرف کردند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه  علما و و مراجع خواستار کمک به مردم هستند افزود:  اجازه نخواهیم داد کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سوال ببرد؛ و از مسوولان حوزه میخواهم که سریعا موضوع را پیگیری کنند.
 
انتهای پیام//ا.س
 

واکنش آیت الله نوری همدانی به واقعه مدرسه فیضیه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.