تمجید کاربران از اقدام انساندوستانه عروس

عروسی که در روز عروسی‌اش به یک زن تصادف دیده در خیابان کمک کرده بود، مورد تمجید کاربران قرار گرفت.

تمجید کاربران از اقدام عروس انساندوست + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقدام یک عروس انساندوست که در روز جشن عروسی اش به یک زن تصادفی کمک کرده بود سوژه رسانه ها شد. "ژئو"، در حالی که روز شنبه با ماشین در حال رفتن به محل برگزاری عروسی بود پس از دیدن یک صحنه تصادف خودرو  را متوقف کرد  و خود را به صحنه تصادف رساند.

او که یک پرستار  در یکی از بیمارستان های پزشکی سنتی در چین است پس از رسیدن بر بالای سر زنی که در وسط خیابان بیهوش روی زمین افتاده بود شروع به کمک رسانی کرد. ژئو  در حالی که لباس سفید عروس بر تن داشت عملیات CPR را تا رسیدن اورژانس پزشکی انجام داد و سپس صحنه را ترک کرد.


بیشتر بخوانید: میلیونری که آشغال جمع می کند! +فیلم 


ژئو روز بعد از جشن عروسی اش در بیمارستان در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد که عمل قهرمانانه ای را انجام نداده و تنها به وظیفه خود به عنوان یک پرستار در خیابان عمل کرده است.

اگرچه متاسفانه زن حادثه دیده پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد اما عمل انساندوستانه این عروس جوان بازخوردهای مثبتی را در شبکه های اجتماعی چین به همراه داشت. اقدام ژئو او را تبدیل به یک ستاره در شبکه های اجتماعی چین کرد و بسیاری عمل انساندوستانه او را مورد ستایش قرار دادند. بسیاری  از کاربران همسر ژئو را مردی خوش شانس دانستند که توانسته با زنی مانند ژئو ازدواج کند.

انتهای پیام/

کمک عروس به بیمار تصادفی در روز عروسی اش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار