معاون عمرانی استاندار خوزستان:

بهره برداری از طرح های مرز چذابه تا قبل از اربعین الزامی است/ اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به تعهداتش عمل نکرد

معاون عمرانی استاندار خوزستان بر اتمام و بهره برداری از طرح های مرز چذابه تا قبل از اربعین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرامند هاشمی زاده معاون عمرانی استاندار خوزستان ظهر امروز، جمعه 2 شهریور ماه در نشست ستاد اربعین در سالن جلسات پایانه مرزی چذابه به اجرای 16 طرح عمرانی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اشاره کرد و گفت: طرح های مذکور در مرز چذابه باید تا قبل از اربعین حسینی امسال به پایان برسند و مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی به عملکرد نامناسب پیمانکاران راه و شهرسازی در خصوص اجرای این طرح ها نیز اشاره کرد و افزود: باید در این خصوص تجدید نظر کرده و اگر پیمانکار توانایی انجام کار و اتمام طرح را ندارد کار را به پیمانکار دیگری واگذار نماید.

هاشمی زاده با اشاره به انجام نشدن تعهدات مبنی بر تکمیل پارکینگ و جاده سوسنگرد توسط اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار داشت: تکمیل جاده و پارکینگ انجام نشده و با این شرایط اگر نمی توانید کار را انجام دهید باید هرچه زودتر وضعیت تعیین تکلیف شود، در این چنین حالتی باید تعارف ها را کنار گذاشت.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه اعتبار اجرای طرح ها از 3 منبع اعتبارات استانی، نفت و شهرستان تأمین می شود، تصریح کرد:با این روند ادامه کار ممکن نیست در حالی که این کار طی یک هفته قابل انجام بود.

این مقام مسئول افزود: پیگیری های اداری طرح ها باید به سرعت انجام شود تا کار عقب نماند و معطل مسائل کوچک نشویم.

انتهای پیام/گ

لزوم بهره برداری از پروژه های راهسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار