هزینه خوابگاه‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید + جدول

طبق گفته رئیس سازمان امور دانشجویان امسال هزینه خوابگاه‌های دانشجویی افزایش خواهد داشت.

هزینه خوابگاه های دانشجویی در سال تحصیلی جدیدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛کمتر از دو هفته تا آغاز سال تحصیلی جدید زمان باقی مانده است و  داوطلبانی که تصمیم گرفته‌اند در شهر یا استان دور یا نزدیکی تحصیل کنند،  سال اول دانشجویی را در خوابگاه تجربه می‌کنند.

 در این گزارش قرار است نرخ  دقیق اجاره بهای خوابگاه‌ها را بررسی کنیم.

همانطور که مجتبی صدیقی، معاون دانشجویی وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در همایش معاونان دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه تهران اعلام کرد امسال قرار است 7 تا 10 درصد هزینه خوابگاه‌های دانشجویی دولتی گران شود البته صدیقی اشاره نکرده بود که این میزان افزایش قیمت برای کدام خوابگاه‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

در این باره ذوالفقار یزدان‌مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان پیش از این اعلام کرده بود خوابگاه‌های دانشگاه‌ها سطح‌بندی شده‌ است، در گذشته  به‌طور مثال خوابگاهی با سطح یک در دانشگاه تهران با خوابگاهی در سطح پنج در شهر زابل قیمت یکسانی داشتند اما حالا با سطح‌بندی جدید دیگر این موارد دیده نمی‌شوند و خوابگاه‌ها قیمت یکسانی ندارند.

آنچه در این گزارش به‌طور دقیق محاسبه خواهد شد، نرخ اجاره‌بهای خوابگاه‌ها در سال تحصیلی پیش رو است که طبق گفته معاون دانشجویی وزیر علوم این برآورد قیمت‌ها انجام شده است.

هزینه خوابگاه های دانشجویی در سال تحصیلی جدید

هزینه خوابگاه های دانشجویی در سال تحصیلی جدید

انتهای پیام/

اعلام نرخ دقیق خوابگاه‌های دانشجویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار