معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی پروژه‌های عمرانی تکمیلی پایانه مرزی بازرگان

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی پروژه‌های عمرانی تکمیلی پایانه مرزی بازرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: پروژه‌های عمرانی تکمیل پایانه مرزی بازرگان با اعتبار ۱۵۷ میلیارد ریال و پیشرفت ریالی حدود ۷۴ درصد در حال اجرا بوده که هم اکنون از پیشرفت فیزیکی حدود ۸۲ درصد برخوردار است.

آیدین رحمانی افزود: اجرای بتن کف پارکینگ‌ها ورودی مسافری، اجرای دیوار سنگی، عملیات ابنیه و بتن مسلح، اجرای سردرب‌های اصلی پایانه، اتاق پمپاژ پساب فضای سبز، ساخت و نصب درب‌های صفر مرزی، اجرای گاردریل، اجرای پیاده روی محوطه، جابجایی و پخش نخاله‌های ساختمانی، ترمیم پل، اجرای کانال‌های بتنی و ... از اهم فعالیت‌های عمرانی تکمیل پایانه مرزی بازرگان را شامل می‌شود.

وی گفت: پایانه مرزی بازرگان یکی از مهمترین و قدیمی‌ترین پایانه‌های مرزی زمینی کشور است و اکثر مسافرت‌های زمینی به کشور ترکیه و کشور‌های اروپایی از این پایانه انجام میگیرد.

رحمانی به اتمام و پیشرفت فیزیکی صد در صدی پروژه‌هایی از جمله ترمیم پل جاده، بتن ریزی کف اتوبوس‌ها و سواری‌ها، اجرای درب صفر مرزی، فوندانسیون دیوار پیش ساخته اشاره کرد و افزود امید است با توجه به اهمیت بالای این پایانه در حمل و نقل و ترانزیت کالا و مسافر در کشور به زودی شاهد اتمام کامل پروژه‌های عمرانی تکمیلی آن باشیم.

 

انتهای پیام/ی

 

تکمیل پایانه مرزی بازرگان

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.