امام جمعه ارومیه:

ارزش های انقلاب در دانشگاه ها برجسته شود

امام جمعه ارومیه گفت:دانشگاه‌ها باید پیام و ارزش‌های انقلاب را بخوبی در بین جوانان برجسته کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در دیدار صمیمی با روسای دانشگاه‌های استان که بمناسبت اغاز سال تحصیلی جدیددر ارومیه ترتیب یافته بود گفت: دانشگاه و دانشجو همواره باید انقلابی باشد تا بتواند نقاط قوت و دستاورد ها‌ی نظام را بخوبی به جامعه القا دهند.

ارزش های انقلاب در دانشگاه ها برجسته شود

حجت الاسلام والمسلین سید مهدی قریشی در ادامه این دیدار از روسای دانشگاه‌ها خواست تمام مطالبات خود را با جدیت کامل از مسولین و دستگاههاپیگیری کنند.

وی همچنین در بخش دیگر صحبت‌های خود به مساله تربیت دینی و ایجاد روحیه معنوی در بین دانشجویان اشاره کرد و افزود:نباید روحیه یاس و نا امیدی به جامعه القا شود و باید فضای دانشگاه‌ها همیشه پویا، امید به اینده و انقلابی نگه داشته شود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیع در بخش پایانی صحبت‌های خود اعتماد به جوانان و ایجاد بستر‌های مناسب برای رشد و شکوفایی علم اموزان تاکید کرد.

حجت الاسلام اسم حسینی رئیس دفاتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان نیز در ادامه این نشست دانشگاه را بهترین مکان برای رشد فکری و تحولات علمی جامعخ عنوان کرد و گفت:با برنامه ریزی، تبین و تشریح فرهنگ ایرانی اسلامی در بین جوانان و دانشجویان میتوان اعتقادات فرهنگی؛ مذهبی و انقلابی را در جامعه نهادینه کرد.

در پایان این نشست جمعی از روسای دانشگاه‌ها در خصوص ایجاد اشتغال به فارغ التحصیلان، بالا بردن کیفیت پژوهش و علم اموزی و ایجاد انگیزش در بین جوانان تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/ی

 

دیدار امام جمعه ارومیه با روسای دانشگاه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.