راه اندازی خط تلفن ثابت در منطقه الله آباد کرمان/ قول مساعد وزیر ارتباطات برای رفع مشکل آنتن دهی روستا‌ها

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع مشکل آنتن دهی روستا‌های بخش مرکزی کرمان و راین، گلباف و شهداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضاپور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست مشترک با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این نشست به منظور بررسی مشکلات و مسائل حوزه تلفن‌های ثابت و همراه در شهرستان‌های کرمان و راور برگزار شد.

وی بیان داشت: با توجه به سفر سال جاری و سال گذشته وزیر ارتباطات به استان کرمان در موضوع بحث زلزله شهرستان راور توافق‌های خوبی در حوزه ساماندهی سیستم‌های ارتباطی انجام شد و گزارش‌ها حاکی است که بخش زیادی از آن‌ها به نتیجه رسیده و مشکلات مردم در منطقه کوهساران راور تا حدی برطرف شده، اما در بخش‌های دیگر لازم است که اقدام بیشتر صورت گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در این نشست مشکلات و نواقص مربوط به روستا‌ها و مناطقی که سیستم تلفن همراه و ثابت آن‌ها با مشکل مواجه شدند، مورد بحث قرار گرفت.

پورابراهیمی افزود: در بحث تلفن ثابت روستای الله آباد، همجوار شهر کرمان با ۱۰ هزار نفر جمعیت لازم بود تصمیم گیری شود که وزیر ارتباطات مستقیما با مرکز مخابرات این روستا تماس گرفته و اطلاعات را اخذ کرده و دستور سریع برای راه اندازی تلفن ثابت این مناطق داده شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کرمان و شرکت مخابرات، بحث راه اندازی تلفن ثابت در روستای الله آباد به زودی انجام خواهد شد و مابقی روستا‌ها هم که فاقد تلفن ثابت هستند، پس از جمع بندی و ارائه گزارش تصمیم گیری میشوند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: در مناطقی که آنتن دهی تلفن‌های همراه با مشکل همراه بود، بخش کوهساران شهرستان راور که ضلع غربی آن یعنی هجدک و روستا‌های اطراف با مشکل مواجه بودند، لذا با اولویت موافقت شد که سریعا اقدام لازم صورت گیرد.

پورابراهیمی افزود: قسمتی از حوزه بخش مرکزی شهرستان راور هم که بیشتر در شمال شهرستان است، نسبت به ساماندهی آنتن دهی برای تلفن‌های همراه مورد توافق قرار گرفت.

وی بیان داشت: روستا‌های بخش مرکزی شهرستان کرمان در حوزه کوهپایه شامل منطقه دوران، تیکدر و روستا‌های میان شهداد و کوهپایه نسبت به رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه آن‌ها موافقت‌های لازم صورت گرفت.

پورابراهیمی اظهارکرد: رفع مشکل آنتن دهی مناسب تلفن همراه در روستا‌های مناطق شهداد، گلباف و راین هم مدنظر قرار گرفته است.
انتهای پیام/ی

پیگیری برای رفع مشکلات آنتن دهی در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.