شرکت HMD در تدارک مراسم معارفه‌ای برای تاریخ 19 مهرماه +تصویر

شرکت HMD قصد دارد علاوه بر مراسم رونمایی خود در تاریخ 4 اکتبر، مراسم دیگری با اختلاف یک هفته برای رونمایی گوشی‌های جدیدتر خود برگزار کند.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اچ ام دی گلوبال در اصل همان ادامه شرکت قدیمی و معروف نوکیا است که در قالب این نام ادامه فعالیت می‌دهد و توانسته است طی سال های اخیر نیز موفقیت جالب توجهی داشته و محصولات بسیاری را به فروش برساند.

ماه گذشته مسئولان شرکت اچ ام دی گلوبال اعلام کردند که در تاریخ 4 اکتبر یعنی چهارشنبه 12 مهرماه مراسم معارفه ای در شهر لندن برگزار خواهند کرد، اما به تازگی مراسم  معارفه دیگری نیز برای برای تاریخ 11 اکتبر ( 19 مهرماه ) توسط مسئولان اچ ام دی به ثبت رسیده است!

شرکت‌هایی که در حوزه ساخت گوشی‌های هوشمند فعالیت دارند همگی می‌دانند که وقتی قرار است یک محصول رونمایی شود یک مراسم معارفه بزرگ برای آن کافیست، اما اینکه شرکت اچ ام دی دو مراسم معارفه مختلف را با فاصله زمانی حدودا یک هفته‌ای به ثبت رسانده است احتمالا دلیل دیگری دارد.

چیزی که حتمی است، رونمایی از گوشی هوشمند نسل جدید اچ ام دی یعنی Nokia 7.1 Plus ( یا همان Nokia X7 ) خواهد بود، گوشی هوشمندی که برای مراسم معارفه 4 اکتبر با شعار " جدیدترین تغییرات خانواده گوشی های هوشمند نوکیا " به ثبت رسیده است؛ اما آیا مسئولان نوکیا قصد رونمایی از گوشی‌های بیشتری دارند؟

پاسخ به پرسش فوق مثبت است، چرا که شایعات اخیر نشان می‌دهند شرکت اچ ام دی علاوه بر گوشی Nokia 7.1 Plus، در تدارک عرضه سه گوشی هوشمند دیگر نیز هست. به گفته محققان یکی از این سه گوشی Nokia 9 و دیگری گوشی هوشمند گیمینگ این شرکت خواهد بود؛ و احتمالا رویداد 11 اکتبر برای رونمایی از این سه گوشی برنامه ریزی خواهد شد.

در ادامه تصویری از دعوتنامه شرکت اچ ام دی گلوبال برای مراسم معارفه 11 اکتبر را مشاهده می‌کنید:

فناوری


بیشتر بخوانید: اپل به مدت دو ماه به مشتریان آمریکایی خود اشتراک رایگان iCloud می‌دهد


انتهای پیام/

مراسم دیگری برای شرکت HMD در تاریخ 19 مهرماه ثبت شد +تصویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار