نمایش اقتدار بسیج منجر به مخابره اخبار خوش در کشور شده است

امام جمعه تبریز ،گفت :نمایش اقتدار بسیج منجر به مخابره اخبار خوش در کشور شده و فضای جامعه را متحول کرده است.

تغییر فضای جامعه با همایش اقتدار بسیجبه  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌ هاشمنماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز افزود : رزمایش سپاهیان محمد رسول الله بسیج ابتکار عمل ایران را در مقابل راهبرد استیصالی آمریکا نشان داد و با این حرکت عظیم ، پاسخ محکمی به یاوه‌گویی دشمنان اسلام داده شد.


وی برگزاری رزمایش خدمت‌ رسانی بسیج در قالب 7هزار و 14 گروه خدمت‌رسان جهادی برای ساخت و تکمیل یک هزار و 973 طرح بهداشتی، آموزشی، کشاورزی فرهنگی را توان بی‌بدیل سازمان بسیج دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی دیروز، عظمت ایران، اقتدار جمهوری اسلامی و شکست‌ناپذیری ملت را مورد تاکید قرار دادند.


خطیب نماز جمعه تبریز ادامه داد : باید به سپاه و بسیج آفرین گفت که دیروز پایه‌گذار رزمایش و نمایش اقتدار ایرانیان بودند.


وی، توقف افزایش قیمت ارز و سکه را خبر خوش دیگر در کشور دانست و گفت: امید است با برنامه‌ریزی و تدابیر تیم اقتصادی شاهد کاهش بیشتر قیمت ارز و سکه باشیم تا آرامش در فضای کشور حکمفرما شود.


نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی ، با اشاره به پاسخ قاطع و سریع موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عملیات گروهک‌های تروریستی در اهواز گفت: این پاسخ نشان داد که ایران در رابطه با امنیت ملی هیچ‌گونه مماشاتی نشان نخواهد داد چرا که به تعبیر امام خامنه‌ای دیگر دوران بزن در رو تمام شده است و هر دشمنی بخواهد کوچکترین اقدامی انجام دهد با واکنش قاطع و سریع نیروهای مسلح روبه‌رو خواهد شد.


وی صدور رای دادگاه لاهه را به نفع جمهوری اسلامی ایران به اتفاق آراء پس از خروج آمریکا از برجام و بازگرداندن مجدد تحریم‌ها، نشان بارز دیگری در حقانیت ایران و غیرمشروح و ظالمانه بودن تحریم‌ها علیه مردم ایران دانست.


حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم اضافه کرد: البته مهم نیست که آنها حکم را اجرا کنند یا نکنند مهم حقانیت ایران در مجامع بین‌المللی بود.


وی با اشاره به انتخابات در عراق هم گفت : تعیین رئیس جمهور، رئیس مجلس و نخست وزیر عراق از بین گزینه‌های مطلوب جبهه مقاومت نشان داد که پول، قدرت و سیاست کشورهایی مانند آمریکا و عربستان نمی‌تواند کابینه و دولت عراق را تعیین کند.


امام جمعه تبریز در ادامه خطبه‌ها مشکلات کامیون‌ داران را یادآور شد و گفت: بنده بارها گفته بودم که اگر به موقع مشکلات آنها حل نشود با مشکلات جدی‌تر روبه رو خواهیم شد.


وی خطاب به کامیون‌ داران گفت: ضدانقلاب تلاش می‌کند تا این موضوع را بهانه برای ایجاد تنش در جامعه قرار دهد، از این‌ رو نباید اجازه سوءاستفاده بدهید و افراد نفوذی در درون خود را که می‌خواهند فتنه کنند شناسایی کرده و جلوی آنها را بگیرید.


نماینده‌ ولی‌فقیه در استان ادامه داد: قدردان کامیون‌ دارانی هستیم که با توجه به وجود مشکلات بازهم بارگیری کرده و محموله هایشان به مقصد رسانده و بهانه به دست دشمن ندادند.


وی، آغاز هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و خاطرنشان کرد : امنیت یکی از نیازهای اصلی جامعه است و پلیس از جمله نهاد اصلی دخیل در ایجاد، حفظ و افزایش امنیت محسوب می شود.


وی ادامه داد: 13 هزار شهید، 22 هزار جانباز در دوران دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس از نیروی انتظامی تقدیم اسلام شده است.

 

انتهای پیام/

 

تغییر فضای جامعه با همایش اقتدار بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار