معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دشمن در جنگ روانی و مجازی به دنبال القای افول انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛سردار نقدی معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ظهر امروز در نشست تبیین گفتمان سازی "چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی " که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: چهل سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد، ولی مواضع امام‌خامنه‌ای همان حرف‌های امام خمینی است و به همان عمل می‌شود، پس دشمن حساس شده؛ و به همین‌دلیل علیه ما دشمنی می‌کند در حالی که از مواضع و شاخص‌های اولیه عقب نشینی نکرده است.

وی ادامه داد:پیشرفت‌های خیره کننده و چشمگیری داریم، ولی دشمن در جنگ روانی و مجازی به دنبال القای افول انقلاب اسلامی است.

وی افزود:شکست‌های پی در پی آمریکا در سوریه و .. را ببینید حتی به دنبال راه اندازی یک اسرائیل دیگری در کردستان عراق بودند که آن هم شکست خورد که بعد‌ها به دنبال راه اندازی جنگ بین شیعه سنی در لبنان بودند، ولی مردم انجا با هم متحد شدند و به حزب الله رای دادند و در یمن به دنبال کودتا و تغییر صحنه بودند که آن هم با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد:در دی ماه سال گذشته ایران را خواستند به هم بریزند، ولی مردم ایران چند برابر بیرون آمده و از انقلاب اسلامی دفاع کردند و بعد پرونده ایران را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مطرح کردند، ولی راه به جایی نبردند.

وی تصریح:شما همه این زنجیره شکست‌ها را به هم وصل کنید و اتفاق‌های هفته گذشته را در نظر بگیرید که همه سران جمع شده و به ریش رییس جمهور امریکا خندیدند.

وی افزود:این‌ها واقعیت هاست، ولی به دنبال نهادینه کردن این تفکر هستند که انقلاب افول می‌کند و به مشکلات اقتصادی هم متمسک شدند و این مشکلات اقتصادی در مقایسه با چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم چیز خاصی نیست، چون زمانی در پایتخت بیش از ۱۰۰ نفر ماهانه و در کردستان هم گاهی ماهانه ۴۰۰ نفر شهید می‌شدند.

وی ادامه داد:ما روز‌های خیلی سخت تری را پشت سر گذاشته ایم، ولی دشمن به این مشکلات متوسل شده و نظام ولایت فقیه کارآمد را جلوه می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، ولی نظام ولایت فقیه بعد از حکومت رسول الله موفق‌ترین حکومت بشری است، افزود:انقلاب اسلامی به چندهزار سال خفقان و دیکتاتوری و نظام حکومتی فردی پایان داد ما هفت هزار و ۱۰ هزار سال تمدن داریم پر ارزش خای بزرگ که اندیشمندان و ازادی خواهان و دانشمندان بزرگ داریم، ولی همه این تاریخ را صهیونیسم ۲ هزار و ۵۰۰ سال کردند، چون کوروش به آن‌ها خدمتی کرده است با این تاریخ سازی زرتشت پیامبر بزرگ را هم از کشور ما حذف کردند.

وی اذعان داشت: جریان پیروز جهانی که انقلاب اسلامی است را شکست خورده و جریان شکست خورده دنیا که امریکاست را پیروز نشان می دهند، این ها سر رسانه است، رژیم پهلوی منحوس را تمجید کنند و بعد می گویند در انقلاب اسلامی آزادی نیست، خود شخص شاه رشوه خوار و نجس بود و خاندانش همینطور، همه این ها مستند است و برایشان عیب نبود. الان کسی بخواهد رشوه بدهد یا بگیرد در خفا و در حد یک کارمند جز است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران گفت: اسناد رسمی از رشوه خواری های شاه و خاندانش وجود دارد که درتمام امور اقتصادی کشور سهیم بودند، هر کارخانه ای تاسیس می شد بخشی از آن کارخانه، بانک یا هر موسسه اقتصادی را به والاحضرت اهدا می کردند که هردو طرف هم امضا می کردند.

سردار نقدی با اشاره به ثروت شاه تاکید کرد: به یک آقایی که ماکت سازی بلد است گفتم بیایید یک ماکت از خانه رهبری بسازید و یک ماکت از کاخ شاه که به مردم بگوییم ببینید انقلاب اسلامی این کار را کرده، رفت و آمد و مذاکره کردیم گفت نمی شود شاه ۸۳ تا کاخ داشته کاخ نیاوران، کاخ مرمر، کاخ فیروزه، کاخ شمشک، کاخ مشهد، کاخ رامسر، کاخ چالوس، کاخ لندن، کاخ سوییس، آمریکا و … تازه یکی از این کاخ ها کاخ سعد آباد است که ۱۱۰ هکتار است من چطوری این را نشان بدهم باید مکانی به اندازه یک پادگان به من بدهید.

وی ادامه داد: شاه قریب به دو ماه فقط مملکت را ول میکرد به سوییس می رفت برای اسکی بازی و میشد پایگاه زمستانی شاه و در منطقه به این عنوان شناخته می شد، هتلی بزرگ هم در آن جا کرایه می کردند که خدم و حشم را در آن جا نگه داری می کردند، هر کدام از وزرا و شخصیت های نظامی با شاه کار داشت باید با هواپیما می رفت در آنجا با شاه مملکت ملاقات می کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران اذعان داشت: خانم مینو صمیمی کتابی نوشته با عنوان «منشی سفیر شاه در سوییس» که در این کتاب آورده شده دست شاه خارش پیدا کرده بود و برای پیدا کردن یک پماد برای خارش دست او از سوییس رفت لندن برای یک پماد و اینگونه ثروت مملکت دست این ها بازیچه بود؛ مردم در چه وضعیتی زندگی می کنند در فقر و فلاکت.

سردار نقدی همچنین در ادامه سخنان خود گفت: امام در همان حال بیانیه دادند امسال به من گزارش موثق رسیده که دو هزار نفر از مردم همدان و اراک بخاطر نداشتن خاکه ذغال از سرما مرده اند که این در صحیفه نور و صحیفه امام هست.

وی افزود: شاه به غایت فاسد بود، به قدری فاسد بود که مادرش در خاطرات خود می نویسد خدا اسدالله اعلم وزیر دربار را لعنت کند انقدر برای پسر من بساط زن درست کرد که به این بیماری مبتلا شد و مرد، انقد محمدرضا شاه فاسد بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به فساد دربار تصریح کرد: محمدرضا شاه قمار بازی بود، قاچاق مواد مخدر می کرد، همه این ها در خاطرات خودش بود، بارها در فرودگاه های دنیا چمدان اشرف پهلوی را گرفتند از بس قاچاق هروئین می کرد.

سردار نقدی تاکید کرد: خاطرات فردوست را بخوانید، فردوست جنایت هایی که از رژیم شاه گفته ۱۰ درصد آن چه که می دانسته را هم نگفته و مصاحبه کرده و فیلم او هم موجود است، محمدحسین فردوست از دبستان تا آخر عمرش همه جا با او بوده است.

وی گفت: خاطرات خودش را بخوانید مادر فرح دیبا در کتاب خاطراتش می گوید: وزیر دادگستری شاه فردی بود که در لاله زار ویولون می زد و فردی همجنس باز بود و فساد جنسی داشت که بر اساس سنتی که در کاباره های لاله زار لباس زنانه می پوشید و می رقصید در دربار هر موقع ضیافتی می گرفتیم این وزیر دادگستری را می آوردیم لباس زنانه می پوشید که نیمه عریان بود و برای ما می رقصید و ما لذت می بردیم که این ها واقعیت های شاه بود، نابودی کمونیسم در شرق و غرب از دیگر افتخارات انقلاب اسلامی بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به نداشتن حقوق اجتماعی مردم در زمان شاه گفت: مردم حق دخالت در امورات کشوری را نداشتند نه فقط مردم حق رای نداشتند بلکه خود شاه هم حق رای نداشت و هیچ کاره بود، من سند درآوردم که تمام نخست وزیرهای شاه را آمریکا و انگلیس نصب کردند، فرح دیبا در خاطراتش می گوید علی امیری در نزد شاه خیلی منفور بود هر کار می کرد امریکایی ها اجازه نمی دادند ما تصمیم گرفتیم در سفر خود به آمریکا یک هدیه به همسر «کندی» رئیس جمهور آمریکا ببریم تا او شوهرش را متقاعد کند که نخست وزیر ما را بردارید.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند من به آینده خوشبینم هرچند دولتها آمدند خطا کردند خط ولایت را درست نخواندند ولی ملت راه خود را رفته و عظمت های بزرگی خلق کرده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران اذعان کرد: امروز شما سومین کشور از لحاظ تعداد مهندسین هستید در جهان، شما هزاران اختراع ثبت شده دارید، شما رتبه اول در عدم استفاده از ظرفیت های تولید شده هستید، مشکل ما این است که مدیریت کشور نگاه به خارج دارد، تصور او این است کهپاسخگویی به خارجی ها مشکلات را حل می کند.

سردار نقدی ادامه داد: برخی می گویند مفسدین اقتصادی را اعدام کنید دولت را برکنار کنید آن چه که اثر دارد تیرباران کردن ذهنیت غلط است، در طول تاریخ در هیچ کشوری نه اتفاق افتاده که با تغییر روابط خارجی وضع اقتصادی خوب می شود هر کشوری پیشرفت اقتصادی کرده برنامه ریزی و تلاش و کار کرده است.

وی تصریح کرد: با دیپلماسی نمی شود مشکلات اقتصادی را حل کرد، بایددیدگاه را اصلاح کرد، ایران یکی از چند کشور دنیاست که تمام عناصر اقتصاد پیشرو را در داخل خود دارد.

انتهای پیام/پ

صحبت های سردار نقدی در ارومیه

برچسب ها: استانداری ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.