ممنوعیت الاغ سواری گردشگران چاق در یونان! +فیلم

بنا به یک قانون جدید در یونان سوار شدن گردشگران چاق بر الاغ در این کشور ممنوع شده است.

ممنوعیت الاغ سواری گردشگران چاق در یونان! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنا به قانون جدیدی که در یونان برای مکان‌های توریستی به ویژه منطقه "سانتورینی" در نظر گرفته شده، از این پس گردشگران چاق اجازه سوار شدن بر الاغ در این کشور را نخواهند داشت. این قانون پس از کمپینی که طرفداران حقوق حیوانات در این کشور در پی جراحت برخی از الاغ ها به راه انداختند، اعمال گردید.

این کمپین پس از انتشار جهانی ویدئویی که تعدادی الاغ را در حال عبور از پله های باریک با گردشگران در منطقه توریستی "سانتورینی" نشان می‌داد، راه‌اندازی شد.

طرفداران حقوق حیوانات با راه‌اندازی این کمپین خواهان کمک فوری به این حیوانات شده بودند. بنا به ادعای فعالان حقوق حیوانات، الاغ ها در این منطقه مجبور به حمل بارهای سنگین طی مسیرهای طولانی که ساعت‌ها به طول می انجامید، بدون پناهگاه، استراحت و آب بودند. بنا به این ادعا این حیوان‌آزاری‌ها آشکار، موجب شده بود تا در بدن برخی از الاغ ها جراحت های شدیدی پدیدار شود.

این قانون توسط وزیر توسعه روستایی یونان پس از شکایت‌های متعدد که در ماه جولای دریافت شده بود، ابلاغ شد. بنا به قانون جدید گردشگرانی که وزن آنها بیش از 15 استون ( 100 کیلوگرم) باشد، اجازه الاغ‌سواری در این منطقه را نخوهند داشت. سخنگوی وزارت توسعه روستانی یونان در این خصوص گفت: "صاحبان این الاغ ها باید اطمینان کافی از سلامت کامل حیوانات خود داشته باشند و از بکارگیری حیوانات مجروح، ضعیف و مریض خودداری کنند."

او افزود: "صاحبان این حیوانات موظف هستند به صورت روزانه برای این حیوانات غذا و آب کافی تأمین کنند و روزی یک بار به نظافت این حیوانات اقدام کنند. همچنین حمل هر گونه بار از نظر ابعاد و وزن باید مورد توجه قرار گیرد و از حمل افراد یا باری که بیشتر از 100 کیلوگرم باشد خودداری شود."

گفتنی است؛ منطقه سانتورینی با تپه‌های متعدد و پله‌های مشهورش در یونان شناخته می شود و به طور سنتی در این منطقه از الاغ ها برای حمل مسافران به دلیل عدم امکان استفاده از خودرو استفاده می شود.

انتهای پیام/

ممنوعیت الاغ سواری گردشگران چاغ در یونان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
من که در این فیلم ندیدم
آخرین اخبار