معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

افزایش طلاق، زنگ خطری برای کاهش ایمنی و سلامت جامعه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت:هم افزایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، یکی از رسالت‌های مهم کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان است.

افزایش طلاق، زنگ خطری برای کاهش ایمنی و سلامت جامعه استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان یکی از راه‌های مطالعه بر روی کاهش واقعه طلاق را استفاده هدفمند از ظرفیت فکری وکلای سطح استان دانست و گفت:خواستار برگزاری جلسه‌ای ویژه با حضور نمایندگان وکلای استان در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی در حوزه طلاق هستیم.

وی تصریح کرد: افزایش طلاق، زنگ خطری برای کاهش ایمنی و سلامت جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: طبق مطالعات بهزیستی استان عدم مسئولیت پذیری، کمبود مهارت‌های سازگارانه، عدم رضایت از روابط جنسی، خیانت، اعتیاد و بیکاری از مهم‌ترین عوامل موثر در بروز واقعه طلاق است.

نوروزیان افزود: طلاق، فوت مردان، از کار افتادگی مردان، اعتیاد مردان، زندانی بودن مردان از مهم‌ترین فاکتور‌هایی است که تاثیرمستقیم بر افزایش روند رو به رشد آمار زنان سرپرست خانوار دارد.

وی بر اهمیت استفاده از سواد آموزی زنان سرپرست خانوار و ارائه مشاوره‌های روانشناختی به دانش آموزان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای اجرای طرح غربالگری زنان سرپرست خانوار تقدیر کرد و تحقق آن را در سلامت جامعه تاثیر گذار دانست.
 
انتهای پیام//ج.ر


برگزاری جلسه هم افزایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در خراسان رضوی

برچسب ها: طلاق ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.