حمله گسترده طالبان به مراکز رای دهی ولایت غور

مقامات محلی ولایت غور از حمله طالبان به شماری از مراکز رای گیری در ولایت غور همزمان با آغاز انتخابات پارلمانی افغانستان خبر دادند.

حمله گسترده طالبان به مراکز رای دهی ولایت غوربه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات محلی ولایت غور از حمله طالبان به شماری از مراکز رای گیری در ولایت غور همزمان با آغاز انتخابات پارلمانی افغانستان خبر دادند.

بر اساس گزارشات، طالبان مسلح صبح امروز همزمان با آغاز رای دهی در روند انتخابات پارلمانی، حملات گسترده‌‌ای را بر مراکز رای دهی در ولایت غور آغاز کرده اند.

عبدالحمید ناطقی، عضو شورای ولایتی ولایت غور گفت که طالبان مسلح حملات گسترده ای را بر مراکز رای دهی در مرکز این ولایت و ولسوالی تولک، پسابند، دولت‌یار و برخی قسمت های لعل آغاز کرده اند.

ناطقی گفت: هم اکنون جنگ و درگیری در مناطق یاد شده جریان دارد و در برخی مناطق مردم بخاطر دفاع از مراکز رای دهی در حمایت نیروهای برخواسته اند.

این عضو شورای ولایتی غور تاکید کرد که در نتیجه این درگیری، روند رای دهی در برخی مراکز رای‌دهی ولایت غور متوقف شده ولی در برخی مراکز دیگر همچنان ادامه دارد.

به گفته او، شمار نیروهای امنیتی که برای تامین امنیت مراکز رای دهی موظف شده اندکند و به همین خاطر مردم خود در دفاع از مراکز رای دهی برخواسته اند.

وی از مقام های مرکزی خواست تا برای کنترل درگیری‌ها نیروهای امنیتی محلی ولایت غور را حمایت کنند تا مردم این ولایت از حق رای خود محروم نشوند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار