ترکیب احتمالی برایتون برابر ولوز؛جهانبخش در جمع 11 نفر اصلی

کارشناسان فوتبال انگلیس معتقدند گرانقیمت ترین بازیکن برایتون در دیدار برابر ولوز در ترکیب اصلی تیمش به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  از هفته  دهم رقابت های لیگ برتر انگلیس روز شنبه برایتون که این فصل علیرضا جهانبخش را به خدمت گرفته میزبان تیم ولوز است که بنا بر اعتقاد کارشناسان فوتبال انگلیس ستاره ایرانی برایتون در این بازی در ترکیب اصلی خواهد بود.
جهانبخش که با امضای قراردادی 17 میلیون پوندی عنوان گران قیمت ترین بازیکن برایتون را یدک می کشد پس از چندین هفته نیمکت نشینی در دو بازی گذشته تیمش برابر نیوکاسل و وستهام در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت که در هر دو بازی برایتون با نتیجه مشابه یک بر صفر به پیروزی دست یافت.
حالا انتظار می رود او این بار هم در جمع 11 نفر اصلی کریس هیوتن سرمربی برایتون جای بگیرد.
سایت اکسپرس اند استار در مصاحبه با کارشناسان روزنامه «آرگوس» و اسکات مک کارتی کارشناس سایت « WeAreBrighton»، نظر آنها را درباره شرایط تیم و بازیکنان جدید این تیم از جمله جهانبخش جویا شده است.
کارشناس آرگوس معتقد بود آنها علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی و بازیکن 17 میلیون پوندی را در ترکیب خواهند گنجاند.این وینگر در دو بازی اخیر مقابل وستهام و نیوکاسل (هر دو 1-0) در ترکیب اصلی بازی کرده است
اما مک کارتی گفت:ما در تابستان بیش از 50 میلیون پوند هزینه کردیم که بسیار شوکه کننده بود، اما آنچه که حتی بیشتر شگفت انگیز است این است که هیچ یک از بازیکنان جدید موفق نشده اند در ترکیب اصلی بدرخشند.
وی با اشاره به غیبت مورای مهاجم گلزن و مصدوم برایتون برابر ولوز و با ذکر این نکته که یورگن لوکادیا بایکن ضعیفی است گفت بار مسئولیت این بازی بیشتر بر دوش جهانبخش و آنتونی نکارتس است.
وقتی نظر این دو کارشناس را درباره ترکیب احتمالی برایتون برای روز شنبه سئوال شد هر دو از جهانبخش به عنوان یکی از بازیکنان اصلی یاد کردند.
ضمن این که سایت «استاتس زون»  نیز با انتشار ترکیب احتمالی برایتون برابر ولوز  از جهانبخش به عنوان یکی از بازیکنان شروع کننده نام برد.
برایتون با 11 امتیاز در جای 12 جدول لیگ جزیره قرار دارد و ولوز هم با 15 امتیاز نهم است.


بیشتر بخوانید:

نمره متوسط جهانبخش برابر منچسترسیتی

منچسترسیتی ۲ - برایتون صفر/ یاران جهانبخش حریفی بی‌آزار برای سیتیزن‌ها+ فیلم



انتهای پیام/


جهانبخش در ترکیب اصلی برایتون برابر ولوز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.