امامزادگان شاخص کرمان فردا میزبان عزاداران در اربعین حسینی /اعزام 58 روحانی به مناطق محروم

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان گفت: مراسم عزاداری اربعین حسینی فردا در آستان 88 امامزاده شاخص کرمان برگزار می شود.

امامزادگان شاخص کرمان فردا میزبان عزاداران در اربعین حسینی /اعزام 58 روحانی به مناطق محرومبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام مصطفی بساوند معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی ایام ماه محرم و صفر مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضورهیئت های مذهبی و مردم عزادار در جوار آستان 88 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص کرمان برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های دهه آخر ماه صفرگفت: تعداد 58 روحانی و مبلغ اعزامی از سوی اداره کل اوقاف تا آخر ماه صفر و برنامه های دهه وقف به مناطق محروم وآستان امامزادگان شاخص سراسر استان اعزام می شوند.

بساوند با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در دهه آخر ماه صفر، گفت: در برخی از بقاع متبرکه شاخص خیمه‌های معرفت برپا می‌شود که پاسخگویی به شبهات دینی، سخنرانی‌های چند رسانه‌ای، مشاوره در زمینه‌های فرهنگی و دینی از جمله موضوعاتی است که توسط مبلغان در خیمه های معرفت مطرح می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان کرمان از پخش مستقیم مراسم عزاداری اربعین از آستان امامزاده محمد صالح انار و امامزاده عبدالله زرند از شبکه های سراسری خبر داد و گفت: دروز اربعین در بیش از50امامزاده‌ استان زیارت نامه اربعین قرائت می شود.

وی تصریح کرد: مراسم پیاده روی حرم تا حرم در امامزادگان شهرهای جوپار، سیرجان ،زرند،منوجان و راین به تاسی از پیاده روی اربعین در کشور عراق برگزار می شود.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار